Szerző Téma: Kapu szkript hiba  (Megtekintve 1209 alkalommal)

Kapu szkript hiba
« Dátum: 2014. december 30. - 13:28:39 »
0 Show voters
Hali
 
Akadt egy probléma a kapu szkripte amit ha tudna valaki javitani nagyon jó lenne.
a probléma az hogy 2kapu van egy szkriptbe beleirva(összeirva) és csak az egyik jó.. és én nem értem hogy miért csak az egyik müködik.
Le irom a pawn kód-ot is
>> Kód:pawn <<
 
#include <a_samp>                          //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;
new kapu2;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit() {
        kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
    kapu2 = CreateObject(980,1565.7000000,358.3999900,21.3000000,0.0000000,0.0000000,306.0000000);
        return 1; }
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
        if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) {
                if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
            MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,15.5,1.7);
                        MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
                }
                return 1;
        }
    if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
             MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,21.3,1.7);
                         MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
                }
        return 1;
    }
        return 0;
}
« Utoljára szerkesztve: 2015. január 03. - 22:39:16 írta ƒlaﻛh »

Kapu szkript hiba
« Válasz #1 Dátum: 2014. december 30. - 14:20:12 »
0 Show voters
Mind a kettő egy környezetben van? Mi lenne ha külön parancsot csinálnál neki?

Kapu szkript hiba
« Válasz #2 Dátum: 2014. december 30. - 14:22:42 »
0 Show voters
külön parancs.. hm... nem rossz ötlet csak nem tudom hogy:D, nem egy környezetbe vannak

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 30. - 14:30:56 )

Meg csinálod nekem? mert én nem értem (külön parancs)
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 30. - 14:30:56 írta norbika011 »

Kapu szkript hiba
« Válasz #3 Dátum: 2014. december 30. - 14:33:16 »
0 Show voters
Így már biztos jó.
 
#include <a_samp>
#include <zcmd>                        //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;
new kapu2;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit() {
kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
kapu2 = CreateObject(980,1565.7000000,358.3999900,21.3000000,0.0000000,0.0000000,306.0000000);
return 1; }
CMD:nyit(playerid, params[]) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
} return 1; }
CMD:nyit2(playerid, params[]) {
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,15.5,1.7);
} return 1; }
CMD:zar(playerid, params[]) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
        MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
} return 1; }
CMD:zar2(playerid, params[]) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,21.3,1.7);
} return 1; }

Kapu szkript hiba
« Válasz #4 Dátum: 2014. december 30. - 14:35:04 »
0 Show voters
Nagyon köszöm szépen , ki is probálom!

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 30. - 14:42:20 )

Én ezt feladom... igy is csak az egyik jó.. -.-\"
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 30. - 14:42:20 írta norbika011 »

Kapu szkript hiba
« Válasz #5 Dátum: 2014. december 30. - 14:55:32 »
0 Show voters
Egyébként az egyik object teljesen más helyen van, Te pedig az első objectnél akarod ki nyitni. Egyébként a második valamiért nem jó... és a földben van az object.

Kapu szkript hiba
« Válasz #6 Dátum: 2014. december 30. - 14:58:46 »
0 Show voters
lol? az elsö object az nekem tökéletesen müködik, a második pedig ott van ahol lenni-e kell csak nem nyillik/zárul

Kapu szkript hiba
« Válasz #7 Dátum: 2014. december 30. - 15:05:13 »
0 Show voters
\"sa-mp-027.png\"
Zárt pozícióban itt van.
« Utoljára szerkesztve: 2014. december 30. - 15:09:36 írta Gregor »

Kapu szkript hiba
« Válasz #8 Dátum: 2014. december 30. - 15:08:25 »
0 Show voters
az úgy oké, lehet hogy felcseréltem a nyitott és a zárt poziciót vagy mi?

Nem elérhető Flash

  • 5726
  • (っ◕‿◕)っ
    • Profil megtekintése
Kapu szkript hiba
« Válasz #9 Dátum: 2015. január 03. - 22:34:12 »
0 Show voters
[gmod]Ha megoldódott a problémád, kérlek zárd a témát![/gmod]

Nem elérhető KovaNovik

  • 1121
  • KovaNovik
    • Profil megtekintése
Kapu szkript hiba
« Válasz #10 Dátum: 2015. január 04. - 17:00:01 »
0 Show voters
Dinamikusra csináld, mert így később sok bajod lesz a bővítésével, arról nem is beszélve, hogy nem lehet majd hozzáadni IG, inkább mentsd el és töltsd be őket. 1001 előre megcsinált kapu script van hiv. fórumon, akár itt is.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal