Hali Akadt egy probléma a kapu szkripte amit ha tudna valaki javitani nagyon jó lenne.
a probléma az hogy 2kapu van egy szkriptbe beleirva(összeirva) és csak az egyik jó.. és én nem értem hogy miért csak az egyik müködik.
Le irom a pawn kód-ot is
>> Kód:pawn <<
#include <a_samp> //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;
new kapu2;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit() {
kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
kapu2 = CreateObject(980,1565.7000000,358.3999900,21.3000000,0.0000000,0.0000000,306.0000000);
return 1; }
public OnPlayerCommandText(playerid,cmdtext[]) {
if(strcmp(cmdtext,\"/nyit\",true) == 0) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,15.5,1.7);
MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
}
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext,\"/zár\",true) == 0) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,21.3,1.7);
MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
}
return 1;
}
return 0;
}
Mind a kettő egy környezetben van? Mi lenne ha külön parancsot csinálnál neki?
külön parancs.. hm... nem rossz ötlet csak nem tudom hogy:D, nem egy környezetbe vannak
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 30. - 14:30:56 )
Meg csinálod nekem? mert én nem értem (külön parancs)
Így már biztos jó.
#include <a_samp>
#include <zcmd> //kapu script:By:Tom_Hudson
#pragma tabsize 0
new kapu;
new kapu2;//ebbol persze lehet több is.
public OnGameModeInit() {
kapu = CreateObject(980,1279.0000000,-612.2999900,104.1000000,0.0000000,0.0000000,36.0000000);//Ide az átkonvertált alakot.
kapu2 = CreateObject(980,1565.7000000,358.3999900,21.3000000,0.0000000,0.0000000,306.0000000);
return 1; }
CMD:nyit(playerid, params[]) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
MoveObject(kapu,1279,-612.29999,98,1.7);//1.7 a sebessége a x,y,z helyére
} return 1; }
CMD:nyit2(playerid, params[]) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,15.5,1.7);
} return 1; }
CMD:zar(playerid, params[]) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
MoveObject(kapu,1279,-612.29999,104.1,1.7);//1.7 a sebessége
} return 1; }
CMD:zar2(playerid, params[]) {
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 25.0, 1279.0000000,-612.2999900,104.1000000)) {
MoveObject(kapu2,1565.7,358.39999,21.3,1.7);
} return 1; }
Nagyon köszöm szépen , ki is probálom!
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. december 30. - 14:42:20 )
Én ezt feladom... igy is csak az egyik jó.. -.-\"
Egyébként az egyik object teljesen más helyen van, Te pedig az első objectnél akarod ki nyitni. Egyébként a második valamiért nem jó... és a földben van az object.
lol? az elsö object az nekem tökéletesen müködik, a második pedig ott van ahol lenni-e kell csak nem nyillik/zárul

Zárt pozícióban itt van.
az úgy oké, lehet hogy felcseréltem a nyitott és a zárt poziciót vagy mi?
[gmod]Ha megoldódott a problémád, kérlek zárd a témát![/gmod]
Dinamikusra csináld, mert így később sok bajod lesz a bővítésével, arról nem is beszélve, hogy nem lehet majd hozzáadni IG, inkább mentsd el és töltsd be őket. 1001 előre megcsinált kapu script van hiv. fórumon, akár itt is.