GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: pisti525 - 2012. november 24. - 08:44:55

Cím: Kapu segítség
Írta: pisti525 - 2012. november 24. - 08:44:55
Sziasztok!Nagy nehezen találtam egy kapu készítõt csak van 4 warning :( :\'(
#if defined credit
Készítette a GTAForum kapu készítõ
Link: www.gtaforum.hu/tool/gate
Idõ: 2012. November 24. - 08:40:13
#endif
#include <a_samp>
new bool:open = false, gate, timer;
forward AutoCheck();
public OnFilterScriptInit()
{
    timer = SetTimer(\"AutoCheck\", 2500, 1);
    gate = CreateObject(975, 265,2353.1975,-1658.9237,13.3828,93.1845, 0.0000, 0.0000, 0.0000, 50.0);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    KillTimer(timer);
    DestroyObject(gate);
    return 1;
}
public AutoCheck()
{
    new bool:o;
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,8.0,265,2353.1975,-1658.9237,13.3828,93.1845))
        {
            o = true;
            if(!open) MoveObject(gate, 265,2351.9912,-1642.7017,14.6493,182.148, 5.0);
            break;
        }
    }
    if(!o && open) MoveObject(gate, 265,2353.1975,-1658.9237,13.3828,93.1845, 5.0);
    return 1;
}
Itt van a 4 warning :
F:\\kapu20.pwn(16) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\kapu20.pwn(16) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\kapu20.pwn(32) : warning 202: number of arguments does not match definition
F:\\kapu20.pwn(32) : warning 202: number of arguments does not match definition
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright © 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Warnings.
Cím: Kapu segítség
Írta: ZyZu. - 2012. november 24. - 09:05:31
Melyik sor ez?
Cím: Kapu segítség
Írta: pisti525 - 2012. november 24. - 09:08:07
ott van minden
Cím: Kapu segítség
Írta: Flash - 2012. november 24. - 09:08:49
#include <a_samp>
new bool:open = false, gate, timer;
forward AutoCheck();
public OnFilterScriptInit()
{
    timer = SetTimer(\"AutoCheck\", 2500, 1);
    gate = CreateObject(975, 265, 2353.1975, -1658.9237, 13.3828, 0, 0, 50);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
    KillTimer(timer);
    DestroyObject(gate);
    return 1;
}
public AutoCheck()
{
    new bool:o;
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 8.0,265,2353.1975,-1658.9237))
        {
            o = true;
            if(!open) MoveObject(gate, 265,2351.9912,-1642.7017,14.6493,182.148, 5.0);
            break;
        }
    }
    if(!o && open) MoveObject(gate, 265,2353.1975,-1658.9237,13.3828,93.1845, 5.0);
    return 1;
}
Cím: Kapu segítség
Írta: pisti525 - 2012. november 24. - 09:31:19
még egy kérdés a nullák közül melyik kell melyik nem ??  :hmmm:
Cím: Kapu segítség
Írta: Flash - 2012. november 24. - 09:32:57
Gondolom mindegyik.
Cím: Kapu segítség
Írta: pisti525 - 2012. november 24. - 09:33:41
meg õ nem rakta be  :\'( :\'( valaki mondja el hogy hova kell
Cím: Kapu segítség
Írta: TengeriMalac - 2012. november 24. - 10:12:30
az a baja, hogy nem értessz a függvényekhez..
MoveObject függvényhez nem kell az object IDje, de te mindegyikbe beleírtad..
Ezen segíthet, ha kezdõ scripterként scriptírás közben nézegeted a wiki-t.


#include <a_samp>
new bool:open = false,
gate,
timer;
forward AutoCheck();
public OnFilterScriptInit() {
    timer = SetTimer(\"AutoCheck\", 2500, 1);
    gate = CreateObject(975, 265, 2353.1975, -1658.9237, 13.3828, 0, 0, 50);
    return 1;
}
public OnFilterScriptExit() {
    KillTimer(timer);
    DestroyObject(gate);
    return 1;
}
public AutoCheck() {
    new bool:o;
    for(new i = 0; i < GetMaxPlayers(); i++) if(IsPlayerConnected(i))
    {
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 8.0,2353.1975,-1658.9237, 13.3828))
        {
            o = true;
            if(!open) MoveObject(gate, 2351.9912,-1642.7017,14.6493, 5.0);
            break;
        }
    }
    if(!o && open) MoveObject(gate, 2353.1975,-1658.9237,13.3828, 5.0);
    return 1;
}