Szerző Téma: Kapu nyitás/zárás  (Megtekintve 2412 alkalommal)

Kapu nyitás/zárás
« Dátum: 2014. március 20. - 18:27:41 »
0 Show voters
Üdv.A módomba bele tettem egy szerelõ kapu nyitás/zárás funkciót de azt írja ki \"Nem vagy kapu közelébe\" Valaki tudna segíteni benne?
 
CMD:nyit(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 25,-317.8129,2690.8958))
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK)
    {
   MoveObject(belepesi, 968,-962.0,2715.90,45.60,0.0,0.0,96.0);
   cmd_me(playerid, \"kinyit egy kaput.\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a kapu közelébe.\");
return 1;
}
CMD:zar(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 25,-317.8129,2690.8958))
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK)
    {
   MoveObject(belepesi, 968,-962.0,2715.90,45.60,0.0,90,96.0);
   cmd_me(playerid, \"becsuk egy kaput.\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a kapu közelébe.\");
return 1;
}

 
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget. Legközelebb magadtól helyezd ilyen tagbe a forráskódot! Ellenkezõ esetben szankciókra számíthatsz.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 23. - 14:52:22 írta Dfoglalo »

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
Kapu nyitás/zárás
« Válasz #1 Dátum: 2014. március 20. - 19:00:42 »
0 Show voters
Az IsPlayerInRangeOfPoint-ban a kapu koordinátáit érdemes beírni, mert ahogy látom nincs közelben a kapu és az ellenõrzés helye. Egyébként a MoveObject, ha az XYZ megegyezik nem fogja szépen forgatni, hanem egybõl át fogja tenni.

Kapu nyitás/zárás
« Válasz #2 Dátum: 2014. március 20. - 20:11:02 »
0 Show voters
Le tudnád írni pontosan hogy gondolod?

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
Kapu nyitás/zárás
« Válasz #3 Dátum: 2014. március 20. - 20:44:03 »
0 Show voters
Hát írd le melyik koordinátákról melyekre nyíljon a kapu.

Nem elérhető huhboy

  • 894
  • huhboy
    • Profil megtekintése
Kapu nyitás/zárás
« Válasz #4 Dátum: 2014. március 20. - 23:29:29 »
0 Show voters
hát..khm xd
ez a koordináta
 
25,-317.8129,2690.8958

 
nincs ennek a koordinátának 5 pontos közelében xd
 
 -962.0,2715.90,45.60

 
szóval vagy ilyen messzire akarod elvinni azt a kaput, vagy állj be a már meglévõ kapud elé, mentsd le a koordinátáit, és azt írd az IsPlayerInRangeOfPoint, és az 5-ös után....

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
Kapu nyitás/zárás
« Válasz #5 Dátum: 2014. március 20. - 23:49:28 »
0 Show voters
Én ezt nem értem :D

Kapu nyitás/zárás
« Válasz #6 Dátum: 2014. március 21. - 10:05:09 »
0 Show voters
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(modelid, Float:X, Float:Y, Float:Z, Float:rX, Float:rY, Float:rZ, Float:DrawDistance)//Azaz a kapud adataival másold be a függvényt
return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,a kaputól való távolság, a kapu kordináták(X,Y,Z))
{
    MoveObject(kapu,új X,Y,Z+2.0 kordináta(az új helye), sebesség);
}
return 1;
}

 
Bezárásnál ugyan ez, csak a move objectnél az eredeti kordinátát kell beírnod.

Kapu nyitás/zárás
« Válasz #7 Dátum: 2014. március 21. - 12:01:15 »
0 Show voters
Nos akkor leírom mert még mindig nem jó!
ez a záródási:
 
CreateObject(968,-962.0000000,2715.9000000,45.6000000,0.0000000,90.0000000,96.0000000); //object(barrierturn)(1)

 
ez a nyitási:
 
CreateObject(968,-962.0000000,2715.9000000,45.6000000,0.0000000,0.0000000,96.0000000); //object(barrierturn)(1)

 
Most a parancs rész így nézz ki de nem müködik:
 
CMD:nyit(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 156,-315.9286,2691.7021))
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK)
    {
   MoveObject(szkapu1,  968,-962.00,2715.900+2.0);
   cmd_me(playerid, \"kinyit egy kaput.\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a kapu közelébe.\");
return 1;
}
CMD:zar(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, -99.4014,1106.0576,19.7422))
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK)
    {
   MoveObject(szkapu1, CreateObject(968,-962.0000000,2715.9000000); //object(barrierturn)(1));
   cmd_me(playerid, \"becsuk egy kaput.\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a kapu közelébe.\");
return 1;
}

 
[gmod]Javítottam helyetted a

taget

tagre![/gmod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 23. - 14:52:49 írta Dfoglalo »

Kapu nyitás/zárás
« Válasz #8 Dátum: 2014. március 21. - 12:18:19 »
0 Show voters
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
    kapu = CreateObject(968,-962.0000000,2715.9000000,45.6000000,0.0000000,90.0000000,96.0000000);
    return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
        if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,15.0, -962.0000000,2715.9000000,45.6000000))
        {
            MoveObject(kapu,-962.0000000,2715.9000000,45.6000000,0.0000000,0.0000000,96.0000000, 3.0);
        }
        return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,15.0, -962.0000000,2715.9000000,45.6000000))
{
    MoveObject(kapu,-962.0000000,2715.9000000,45.6000000,0.0000000,90.0000000,96.0000000,3.0);
}
return 1;
}

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 21. - 12:20:14 )

Ez miért ennyi? Mármint a kordináta?
 
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 10, 156,-315.9286,2691.7021))

 
Maga az objected közel sem ezen a kordinátán pendült, gondolom ezzel van a baj..Ide az object kordinátáját írd, és ahoz képest fogja nézni a távolságot.
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 21. - 12:20:14 írta ppatrik2012 »

Kapu nyitás/zárás
« Válasz #9 Dátum: 2014. március 21. - 12:44:13 »
0 Show voters
Most akkor valaki leírná hogy lenne helyesen?

Kapu nyitás/zárás
« Válasz #10 Dátum: 2014. március 21. - 13:01:31 »
0 Show voters
:wall:  Már leírtam..Ha jók a kordináták, jó a parancs..

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2014. március 21. - 13:27:47 )

még1 variáció:
 
    new kapu;
    public OnGameModeInit()
    {
        kapu = CreateObject(968,-962.0000000,2715.9000000,45.6000000,0.0000000,90.0000000,96.0000000);
        return 1;
    }
    CMD:nyit(playerid, params[])
    {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,15.0, -962.0000000,2715.9000000,45.6000000))
            {
                MoveObject(kapu,-962.0000000,2715.9000000,45.6000000,3.0,0.0000000,0.0000000,96.0000000);
     
            }
            return 1;
    }
    CMD:zar(playerid, params[])
    {
            if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid,15.0, -962.0000000,2715.9000000,45.6000000))
            {
                MoveObject(kapu,-962.0000000,2715.9000000,45.6000000,3.0,0.0000000,90.0000000,96.0000000);
            }
            return 1;
    }
« Utoljára szerkesztve: 2014. március 21. - 13:27:47 írta ppatrik2012 »

Kapu nyitás/zárás
« Válasz #11 Dátum: 2014. március 20. - 18:27:41 »
0 Show voters
Üdv.A módomba bele tettem egy szerelõ kapu nyitás/zárás funkciót de azt írja ki \"Nem vagy kapu közelébe\" Valaki tudna segíteni benne?
 
CMD:nyit(playerid,params[])
{
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 25,-317.8129,2690.8958))
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK)
    {
   MoveObject(belepesi, 968,-962.0,2715.90,45.60,0.0,0.0,96.0);
   cmd_me(playerid, \"kinyit egy kaput.\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a kapu közelébe.\");
return 1;
}
CMD:zar(playerid,params[])
{
    if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 5, 25,-317.8129,2690.8958))
{
    if(pInfo[playerid][pFrakcio] == SZERELO || pInfo[playerid][pFrakcio] == SZFONOK)
    {
   MoveObject(belepesi, 968,-962.0,2715.90,45.60,0.0,90,96.0);
   cmd_me(playerid, \"becsuk egy kaput.\");
}
}
else SendClientMessage(playerid, PIROS, \"Nem vagy a kapu közelébe.\");
return 1;
}

 
[mod]Kitettem helyetted a pawn code taget. Legközelebb magadtól helyezd ilyen tagbe a forráskódot! Ellenkezõ esetben szankciókra számíthatsz.[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2014. október 23. - 14:52:22 írta Dfoglalo »

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
Kapu nyitás/zárás
« Válasz #12 Dátum: 2014. március 20. - 19:00:42 »
0 Show voters
Az IsPlayerInRangeOfPoint-ban a kapu koordinátáit érdemes beírni, mert ahogy látom nincs közelben a kapu és az ellenõrzés helye. Egyébként a MoveObject, ha az XYZ megegyezik nem fogja szépen forgatni, hanem egybõl át fogja tenni.

Kapu nyitás/zárás
« Válasz #13 Dátum: 2014. március 20. - 20:11:02 »
0 Show voters
Le tudnád írni pontosan hogy gondolod?

Nem elérhető rhassi

  • 624
    • Profil megtekintése
Kapu nyitás/zárás
« Válasz #14 Dátum: 2014. március 20. - 20:44:03 »
0 Show voters
Hát írd le melyik koordinátákról melyekre nyíljon a kapu.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal