public OnGameModeInit()
{ //Object ID X Y Z RotX RotY RotZ
kapu = CreateObject(968, 1810.5, -1895.3994140625, 13.60000038147, 0, 90, 89.999938964844); //Ez lenne a zárt koordináta
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{ //sugár X-koord. Y-koordináta Z-koordináta
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147))
{ //RotX RotY RotZ Gyorsaság
MoveObject(kapu, 0, 23.999633789063, 90, 2.0);//Nyitott koordináta
}
}
}
Amit javítottam az a:
OnGameModeInit() <--javított| tiéd---> OnGameModInit-et írtál nem ugyan az
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) <---javított| tiéd ---> if (strcmp,(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) veszzõ nem kell a strcmp mögé
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147)) <---javított| tiéd ---> if(IsPlayerRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147)) a függvény neve IsPlayerInRangeOfPoint nem IsPlayerRangeOfPoint :nono:
megj.: valószínûleg valahonnan másoltad(bár nem biztos de erre gyanakszom) és már ott is rosszul írták vagy egyéb hiba miatt lettek elgépelések stb. figyelj oda jobban
na byebye :smokin: