Szerző Téma: Kapu nyitás script hiba  (Megtekintve 629 alkalommal)

Kapu nyitás script hiba
« Dátum: 2013. január 26. - 10:57:42 »
0 Show voters
Sziasztok, megint én :D
Most az lenne a gondom, hogy egy tutorial alapján csináltam egy ilyen kapunyitos scriptet, de a PAWNO valami errort dob be mindig.
Ilyen a script:
 
#include < a_samp >
new kapu;
public OnGameModInit()
{                           //Object ID     X             Y                                     Z         RotX  RotY     RotZ
    kapu = CreateObject(968, 1810.5, -1895.3994140625, 13.60000038147, 0, 90, 89.999938964844); //Ez lenne a zárt koordináta
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp,(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
{                                                //sugár  X-koord.  Y-koordináta      Z-koordináta
  if(IsPlayerRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147))
  {                              //RotX       RotY             RotZ  Gyorsaság
MoveObject(kapu, 0, 23.999633789063, 90, 2.0);//Nyitott koordináta
  }
}
}

 
Itt az error:
 
C:\\Documents and Settings\\User\\Asztal\\SA-MP szerver\\filterscripts\\buszpalyaudvar_kapu.pwn(5) : warning 235: public function lacks forward declaration (symbol \"OnGameModInit\")
C:\\Documents and Settings\\User\\Asztal\\SA-MP szerver\\filterscripts\\buszpalyaudvar_kapu.pwn(13) : error 076: syntax error in the expression, or invalid function call
C:\\Documents and Settings\\User\\Asztal\\SA-MP szerver\\filterscripts\\buszpalyaudvar_kapu.pwn(15) : error 017: undefined symbol \"IsPlayerRangeOfPoint\"
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

 
Aki segítene , azt megköszönném :)

Kapu nyitás script hiba
« Válasz #1 Dátum: 2013. január 26. - 11:49:19 »
0 Show voters

public OnGameModeInit()
{                           //Object ID     X             Y                                     Z         RotX  RotY     RotZ
    kapu = CreateObject(968, 1810.5, -1895.3994140625, 13.60000038147, 0, 90, 89.999938964844); //Ez lenne a zárt koordináta
    return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
        if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0)
        {                                                //sugár  X-koord.  Y-koordináta      Z-koordináta
          if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147))
          {                              //RotX       RotY             RotZ  Gyorsaság
                MoveObject(kapu, 0, 23.999633789063, 90, 2.0);//Nyitott koordináta
          }
        }
}

 
Amit javítottam az a:
 OnGameModeInit() <--javított| tiéd---> OnGameModInit-et írtál nem ugyan az
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) <---javított| tiéd ---> if (strcmp,(\"/nyit\", cmdtext, true, 10) == 0) veszzõ nem kell a strcmp mögé
if(IsPlayerInRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147)) <---javított| tiéd --->  if(IsPlayerRangeOfPoint(playerid, 3.0, 1810.5,-1895.3994140625, 13.60000038147)) a függvény neve IsPlayerInRangeOfPoint nem IsPlayerRangeOfPoint   :nono:
megj.: valószínûleg valahonnan másoltad(bár nem biztos de erre gyanakszom) és már ott is rosszul írták vagy egyéb hiba miatt lettek elgépelések stb. figyelj oda jobban  ^-^
na byebye  :smokin:

Kapu nyitás script hiba
« Válasz #2 Dátum: 2013. január 26. - 15:16:08 »
0 Show voters
Köszönöm szépen :)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal