Szerző Téma: Kapu nyitás hiba.  (Megtekintve 657 alkalommal)

Kapu nyitás hiba.
« Dátum: 2012. június 18. - 18:30:15 »
0 Show voters
Üdv! Az mitõl van, ha berakok egy kaput, és megcsinálom a /nyit /zar parancsokat, és kipróbálom, akkor az eredeti kapuból kijön egy másik. ami a másik irányba néz?
A választ elõre is köszönöm!
 
itt a kód:
#include <a_samp>
#include zcmd
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
        kapu = CreateObject(980, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853, 0, 0, 90);
        return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
     MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853 , 2.0);
     return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
     MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 9.8999996185303 , 2.0);
     return 1;
}

 
[mod]CODE tagek használata kötelezõ!Ikonja:\"code.gif\"

Téma áthelyezve a segítségkérésekbe![/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2012. június 19. - 16:58:49 írta kadaradam »

Kapu nyitás hiba.
« Válasz #1 Dátum: 2012. június 18. - 18:38:08 »
0 Show voters
Bent van a mapolásba, CreateObject(980 gondolom érted mire gondolok :D 8)

Nem elérhető ZyZu.

  • Globális moderátor
  • 8939
  • my turbo diesel forum
  • Discord: ZyZu.
    • Profil megtekintése
Kapu nyitás hiba.
« Válasz #2 Dátum: 2012. június 18. - 20:38:34 »
0 Show voters
Másold be kérlek a nyit és a zár kordinatat!

Nem elérhető JackBronson

  • 1499
  • ??
    • Profil megtekintése
Kapu nyitás hiba.
« Válasz #3 Dátum: 2012. június 19. - 13:40:56 »
0 Show voters
public OnGameModeInit()
{
        kapu = CreateObject(980, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853, 0, 0, 90);
        return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
     MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853 , 2.0);
     return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
     MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 9.8999996185303 , 2.0);
     return 1;
}

 
gondolom ez a zárt helyzet CreateObject(980, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853, 0, 0, 90);
De nincs olyen objekted ami a nyitott lenne xD
Anélkül nehéz lenne bejelölöm hova kéne rakni azta  a poziciót ami a nyitott objekt helye lenne
 
public OnGameModeInit()
{
        kapu = CreateObject(980, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853, 0, 0, 90);
        return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
     MoveObject(kapu,  1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853 , 2.0);
     return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
     MoveObject(kapu,IDE RAKD A NYITOTT OBJEKT HELYÉT , 2.0);
     return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. június 19. - 13:41:31 írta JaCk »

Nem elérhető JBauer

  • 1407
    • Profil megtekintése
Kapu nyitás hiba.
« Válasz #4 Dátum: 2012. június 19. - 14:47:22 »
0 Show voters
MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 9.8999996185303 , 2.0);
Itt van neki a nyitott kordi, nem egyezik a zárttal.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal