Üdv! Az mitõl van, ha berakok egy kaput, és megcsinálom a /nyit /zar parancsokat, és kipróbálom, akkor az eredeti kapuból kijön egy másik. ami a másik irányba néz?
A választ elõre is köszönöm!
itt a kód:
#include <a_samp>
#include zcmd
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853, 0, 0, 90);
return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853 , 2.0);
return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 9.8999996185303 , 2.0);
return 1;
}
[mod]CODE tagek használata kötelezõ!Ikonja:
Téma áthelyezve a segítségkérésekbe![/mod]
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853, 0, 0, 90);
return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853 , 2.0);
return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 9.8999996185303 , 2.0);
return 1;
}
gondolom ez a zárt helyzet CreateObject(980, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853, 0, 0, 90);
De nincs olyen objekted ami a nyitott lenne xD
Anélkül nehéz lenne bejelölöm hova kéne rakni azta a poziciót ami a nyitott objekt helye lenne
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(980, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853, 0, 0, 90);
return 1;
}
CMD:zar(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu, 1041.5999755859, -1458.3000488281, 15.39999961853 , 2.0);
return 1;
}
CMD:nyit(playerid, params[])
{
MoveObject(kapu,IDE RAKD A NYITOTT OBJEKT HELYÉT , 2.0);
return 1;
}