Na figyu!!!
A kapu nyillását/ zárását scriptelni kell!!!
Gondolom tudod hogy kell barakni a kaput mta-ba hogy jólegyen....
No de leirom......
Egy új mapot elkezdesz New
A kaput vagy bármilyen objektet amit akarsz elöször zárt helyzetbe rakod le,,,, ha megvan elmented!!!
Aztán megint nyitsz egy új mapot  de most de most ugy ragd le a kaput hogy nyitva legyen.. és eztis elmented!!
Ha megvan át kell konvertálni  A zárt kaput és a nyitva kaput!!   Itt::
 http://gtamap.delux-host.com/Kapsz 2 koordinátát most jön a script része:::::
Egy példa én ezt használom de vannak zifrább dolgok is 
 //                         ===========================
//                                 By:  Lu$ta
//                         ===========================
#include <a_samp>
new kapu;   // a kapu helyett bármi lehet csak aztán mindenhol az legyen
 
public OnGameModeInit()
{
kapu= CreateObject(Koordináta;  //FONTOS ide a zárt kapu koordinátát tedd!!!
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0)   //Ez a nyit kapu Parancsa!! de bármi lehet
    {
   MoveObject(kapu,Koordináta, 2.5); //ide irod a nyitva kapu koordinátáját, a 2,5 a végén a sebbesége!!
            return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zar\", true) == 0) // zárt kapu parancsa!!
    {
   MoveObject(kapu,Koordináta, 2.5);  Zárt kapu koordinátája!!!
            return 1;
    }
return 0;
    }
 Fontos hogy nem kell az egész koordinát beilleszteni,, pl:
Ide az egész zárt kapu koordináta kell  igy 
public OnGameModeInit()
{
kapu= CreateObject(976, -468.60134887695, 1472.3820800781, 21.20809173584, 0, 0, 4.25);
return 1;
 A többi 2 helyre nem, oda igy:    -468.60134887695, 1472.3820800781, 21.20809173584
Mta a ba pedig ugy teszel le kocsit,  ugye vannak ott alul az ikonok objekt, pickup stb és ott van egy ilyen kocsi ikon oda rámész és kiválasztod a neked megfelelöt!!!
}