Na figyu!!!
A kapu nyillását/ zárását scriptelni kell!!!
Gondolom tudod hogy kell barakni a kaput mta-ba hogy jólegyen....
No de leirom......
Egy új mapot elkezdesz New
A kaput vagy bármilyen objektet amit akarsz elöször zárt helyzetbe rakod le,,,, ha megvan elmented!!!
Aztán megint nyitsz egy új mapot de most de most ugy ragd le a kaput hogy nyitva legyen.. és eztis elmented!!
Ha megvan át kell konvertálni A zárt kaput és a nyitva kaput!! Itt::
http://gtamap.delux-host.com/Kapsz 2 koordinátát most jön a script része:::::
Egy példa én ezt használom de vannak zifrább dolgok is
// ===========================
// By: Lu$ta
// ===========================
#include <a_samp>
new kapu; // a kapu helyett bármi lehet csak aztán mindenhol az legyen
public OnGameModeInit()
{
kapu= CreateObject(Koordináta; //FONTOS ide a zárt kapu koordinátát tedd!!!
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-nyit\", true) == 0) //Ez a nyit kapu Parancsa!! de bármi lehet
{
MoveObject(kapu,Koordináta, 2.5); //ide irod a nyitva kapu koordinátáját, a 2,5 a végén a sebbesége!!
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/kapu-zar\", true) == 0) // zárt kapu parancsa!!
{
MoveObject(kapu,Koordináta, 2.5); Zárt kapu koordinátája!!!
return 1;
}
return 0;
}
Fontos hogy nem kell az egész koordinát beilleszteni,, pl:
Ide az egész zárt kapu koordináta kell igy
public OnGameModeInit()
{
kapu= CreateObject(976, -468.60134887695, 1472.3820800781, 21.20809173584, 0, 0, 4.25);
return 1;
A többi 2 helyre nem, oda igy: -468.60134887695, 1472.3820800781, 21.20809173584
Mta a ba pedig ugy teszel le kocsit, ugye vannak ott alul az ikonok objekt, pickup stb és ott van egy ilyen kocsi ikon oda rámész és kiválasztod a neked megfelelöt!!!
}