new sandiegok1;new sandiegok2;forward SanDiego(playerid);public OnGameModeInit(){ sandiegok1 = CreateObject(976, -3953.5, -318.29998779297, 10.10000038147, 0, 0, 80); sandiegok2 = CreateObject(976, -3954.3999023438, -323.39999389648, 10.10000038147, 0, 0, 80); SetTimer(\"SanDiego\",500, 1); return 1;}public SanDiego(playerid){ for(new i; i < MAX_PLAYERS; i++) { if(IsPlayerInRangeOfPoint(i,10.0,-3954.28,-316.92,11.07)) { if(gateopen == false) { MoveObject(sandiegok1, -3951.6999511719, -309.5, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk MoveObject(sandiegok2, -3955.8999023438, -332, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk gateopen = true; } return 1; } } if(gateopen == true) { MoveObject(sandiegok1, -3953.5, -318.29998779297, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk MoveObject(sandiegok2, -3954.3999023438, -323.39999389648, 10.10000038147, 3.0, 0, 0, 80); //felnyitjuk gateopen = false; } return 1;}
#public SanDiego1(playerid) #public SanDiego2(playerid)Ezzel próbáld
new sandiegok1;new sandiegok2;forward SanDiego(playerid);public OnFilterScriptInit(){sandiegok1 = CreateObject(976, -3953.5, -318.29998779297, 10.10000038147, 0, 0, 80);sandiegok2 = CreateObject(976, -3954.3999023438, -323.39999389648, 10.10000038147, 0, 0, 80);forward SanDiego(); // prototípuspublic SanDiego(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5,-3953.5, -318.29998779297, 10.10000038147)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(SanDiego, -3951.6999511719, -309.5, 10.10000038147, 3.5); else MoveObject(SanDiego, -3953.5, -318.29998779297, 10.10000038147, 3.5);}forward SanDiego1(); // prototípuspublic SanDiego1(){ new bool:nyissuk = false; // egy helyi változó for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){ // minden játékost ellenõrzünk if(!IsPlayerConnected(i)) continue; // ha nincs ilyen játékos, ugrunk a következõre if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 7.5,1497.16614, 986.69873, 9.74763)){ nyissuk=true; // ha 7.5 egységen belül van, legyen kinyitva neki - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval break; // ha egy játékos a közelben van, nem nézünk tovább, hanem nyitunk } } if(nyissuk) MoveObject(SanDiego1,-3955.8999023438, -332, 10.10000038147, 3.5); // ha van játékos a közelben lassan áthelyezzük az objektumot - \"kinyissuk\" - az értékeket itt a nyitott állapotéval helyettesítsük be else MoveObject(SanDiego1, -3954.3999023438, -323.39999389648, 10.10000038147, 3.5); // ha nincs játékos a közelben, becsukjuk - az értékeket itt is helyettesítsük a csukott állapotéval}