GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Corrupt - 2012. Március 03. - 22:55:30

Cím: kapu bug (munka)
Írta: Corrupt - 2012. Március 03. - 22:55:30
Sziasztok!
[pawn]CMD:nyit(playerid, params[])
{
if(gTeam[playerid] == TEAM_CIVIL)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Nem vagy mentõs, se rendõr!\");
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_MENTOS)
{
    SendClientMessage(playerid, COLOR_RED, \"Kinyitottad a mentõsök kapuját!\");
    MoveObject(mentoskapu1, 1577.50000000,1833.30004883,6.9000000953674, 2.0);
       MoveObject(mentoskapu2, 1637.3000488281,1842.6999511719,13.10000038147, 2.0);
       MoveObject(mentoskapu3, 1637.3000488281,1823.6999511719,13.10000038147, 2.0);
}
else if(gTeam[playerid] == TEAM_POLICE)
{
   SendClientMessage(playerid, COLOR_GREEN, \"Kinyitottad a rendõrök kapuját!\");
        MoveObject(kapu, 1544.69995117,-1628.59997559,9.50000000, 2.0);
       MoveObject(kapu2, 1588.19995117,-1638.00000000,9.50000000, 2.0);
}
return 1;
}[/pawn]
Errort nem ír, nem megfelelõen mûködik.
Cím: kapu bug (munka)
Írta: szabyxxx - 2012. Március 04. - 07:45:58
Tudomásom szerint 1 kapuhoz 2 kordináta kell egy nyitott és egy zárt akkor itt miért van 3 és hol a zázó parancs? :O
Cím: kapu bug (munka)
Írta: Corrupt - 2012. Március 04. - 08:16:57
úgy akarom megoldani hogy csak mentõs vagy rendõr használhassa a parancsot  :D