Üdv. Valaki meg tudná mondani hogy ez a kapu mért nem nyitódik ki? Csináltam egy pár helyre kaput de nem nyílik vala mért.
#define FILTERSCRIPT
#include <a_samp>
#include <a_objects>
forward GateCheck(playerid);
new kapu;
new kapu1;
new kapu2;
new kapu3;
new kapu4;
new kapu5;
new kapu6;
public OnFilterScriptInit()
{
kapu = CreateObject(980, 2287.57080, 616.71912, 12.53460, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
SetTimer(\"ajtotimer\", 500, true);
kapu1 = CreateObject(980, 1497.33289, 999.50568, 9.72123, 0.00000, 0.00000, 90.30872);
SetTimer(\"ajtotimer1\", 500, true);
kapu2 = CreateObject(980, 1497.28967, 988.06036, 9.81657, 0.00000, 0.00000, -89.94001);
SetTimer(\"ajtotimer2\", 500, true);
kapu3 = CreateObject(985, 2497.40625, 2777.07031, 11.53130, 0.00000, 0.00000, -270.35999);
SetTimer(\"ajtotimer3\", 500, true);
kapu4 = CreateObject(985, 2497.40625, 2769.10938, 11.53130, 0.00000, 0.00000, -90.30000);
SetTimer(\"ajtotimer4\", 500, true);
kapu5 = CreateObject(980, 1812.93579, -2072.02661, 13.35602, 0.00000, 0.00000, -89.63997);
SetTimer(\"ajtotimer5\", 500, true);
kapu6 = CreateObject(980, -2128.05737, -80.41345, 36.71779, 0.00000, 0.00000, 0.00000);
SetTimer(\"ajtotimer6\", 500, true);
return 1;
}
forward ajtotimer();
public ajtotimer()
{
new bool:nyissuk =false;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.4, 2302.6038, 616.9786, 12.5346)){ // ide ismét a nyitott kell
nyissuk=true;
break;
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4); // nyitva
else
MoveObject(kapu, 2287.5708, 616.7191, 12.5346, 3.4); // zárva
}
forward ajtotimer1();
public ajtotimer1()
{
new bool:nyissuk =false;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3, 1497.3123, 1004.2274, 9.7212)){ // ide ismét a nyitott kell
nyissuk=true;
break;
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(kapu1, 1497.3123, 1004.2274, 9.7212, 3.3); // nyitva
else
MoveObject(kapu1, 1497.33289, 999.50568, 9.72123, 3.3); // zárva
}
forward ajtotimer2();
public ajtotimer2()
{
new bool:nyissuk =false;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,1497.2555, 982.3357, 9.8166)){ // ide ismét a nyitott kell
nyissuk=true;
break;
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(kapu2, 1497.2555, 982.3357, 9.8166, 3.3); // nyitva
else
MoveObject(kapu2, 1497.28967, 988.06036, 9.81657, 3.3); // zárva
}
forward ajtotimer3();
public ajtotimer3()
{
new bool:nyissuk =false;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,2497.4092, 2783.2690, 11.5313)){ // ide ismét a nyitott kell
nyissuk=true;
break;
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(kapu3, 2497.40625, 2777.07031, 11.53130, 3.3); // nyitva
else
MoveObject(kapu3, 2497.4092, 2783.2690, 11.5313, 3.3); // zárva
}
forward ajtotimer4();
public ajtotimer4()
{
new bool:nyissuk =false;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,2497.3696, 2761.3926, 11.5313)){ // ide ismét a nyitott kell
nyissuk=true;
break;
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(kapu4, 2497.3696, 2761.3926, 11.5313, 3.3); // nyitva
else
MoveObject(kapu4, 2497.40625, 2769.10938, 11.53130, 3.3); // zárva
}
forward ajtotimer5();
public ajtotimer5()
{
new bool:nyissuk =false;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,1812.9246, -2061.6765, 13.3560)){ // ide ismét a nyitott kell
nyissuk=true;
break;
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(kapu5, 1812.9246, -2061.6765, 13.3560, 3.3); // nyitva
else
MoveObject(kapu5, 1812.93579, -2072.02661, 13.35602, 3.3); // zárva
}
forward ajtotimer6();
public ajtotimer6()
{
new bool:nyissuk =false;
for(new i; i<MAX_PLAYERS; i++){
if(!IsPlayerConnected(i)) continue;
if(IsPlayerInRangeOfPoint(i, 3.3,-2138.0618, -80.3315, 35.9776)){ // ide ismét a nyitott kell
nyissuk=true;
break;
}
}
if(nyissuk)
MoveObject(kapu6, -2138.0618, -80.3315, 35.9776, 3.3); // nyitva
else
MoveObject(kapu6, -2128.0574, -80.4135, 36.7178, 3.3); // zárva
}
Nem az a baja!Minek írsz hülyeséget ha nem tudod?? -.-
Ha nem akarod hogy össze vissza forogjon akkor csak simán írsz 3 darab 0-át a kódba Hogy mégértsd hogy hogy kell:
MoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4);//rossz
MoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4, 0, 0, 0);//jó
MoveObject(< Mit >, < X koordináta >, < Y koordináta >, < Z koordináta >, <Mozgatási sebesség>, <X Forgás>, <Y Forgás>, <Z Forgás>);//magyarázat
[mod]Szerintem senki sem vakk, hogy ne lássa mit írsz.. szóval kisebb méretben kérlek máskor.[/mod]
De így se nyitódik
Próbáld meg CreateDynamicObjecttel, és MoveDynamicObjecttel. Nekem bevált.
Ezt tehát próbáltad?
Nem az a baja!Minek írsz hülyeséget ha nem tudod?? -.-
Ha nem akarod hogy össze vissza forogjon akkor csak simán írsz 3 darab 0-át a kódba Hogy mégértsd hogy hogy kell:
MoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4);//rossz
MoveObject(kapu, 2302.6038, 616.9786, 12.5346, 3.4, 0, 0, 0);//jó
MoveObject(< Mit >, < X koordináta >, < Y koordináta >, < Z koordináta >, <Mozgatási sebesség>, <X Forgás>, <Y Forgás>, <Z Forgás>);//magyarázat
[/quote]
Te meg hiába írsz nagy betûvel, nem lesz igazad ;) A MoveObject függvénynél elhagyható a rotálási érték. Ha pedig megadja, ajánlott lebegõpontosan. Tessék, nagy betûvel írok én is. Most menõ vagyok! :facepalm: