Szerző Téma: Samp %-os esély? :O  (Megtekintve 752 alkalommal)

Samp %-os esély? :O
« Dátum: 2013. Február 25. - 13:56:15 »
0 Show voters
Azt hogy lehet megcsinálni,hogy minden lövésnél 5% esély legyen,arra hogy sendlientmessage (asdelmagad) :D? ? ? ? ?

Nem elérhető Iceaac

  • 2187
    • Profil megtekintése
Samp %-os esély? :O
« Válasz #1 Dátum: 2013. Február 25. - 14:53:40 »
0 Show voters
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)
{
new chance = random(20);
if(!chance) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"asdelmagad\");
return 1;
}

Nem elérhető Kovacs_Richard

  • 1743
  • HRP Fejlesztő
  • Discord: Kovacs_Richard#0321
    • Profil megtekintése
    • Hun Role Play Web
Samp %-os esély? :O
« Válasz #2 Dátum: 2013. Február 25. - 16:39:18 »
0 Show voters
Idézetet írta: ThisIsMe date=1361799584\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"34159\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

forward OnAmmoUpdate(playerid);
new Ammo;
public OnPlayerConnect(playerid)
{
Ammo = 0;
return 1;
}
public OnPlayerUpdate(playerid)
{
if(GetPlayerAmmo(playerid) != Ammo)
OnAmmoUpdate(playerid);
return 1;
}
public OnAmmoUpdate(playerid)
{
if(random(100) <= 5) SendClientMessage(playerid,-1,\"asdelmagad\");
return 1;
}

 

Köszi,de ez hogyan mûködik? :O
 
[/quote]
ez sajnos sehogy mert hiányzik 1 sor belõle :)
konkrétan ez:
 
Ammo = GetPlayerAmmo(playerid);

 
és elég vicces kimenetele lenne ennek a kódnak :D ajánlatos tömböt használni a változó helyett mivel ez max addig mûködik \"rendesen\" amíg egyedül van az ember a szerveren :)
ja és ennél a kódnál 6% az esélye hogy kiírja...
random 0-99-ig ( 100 lehetõség ) és ha a generált szám 0, 1, 2, 3, 4 vagy 5 akkor kap üzenetet
 

 
public OnPlayerGiveDamage(playerid, damagedid, Float:amount, weaponid)
{
new chance = random(20);
if(!chance) SendClientMessage(playerid, 0xFFFFFF, \"asdelmagad\");
return 1;
}

 

[/quote]
szegény gyerek ha az elõzõ példát nem értette akkor ezt sem fogja szerintem, megmagyaráznám neki ha nem gond :)
Amikor a játékos megsebez egy másikat 1/20-ad ( felszorozva ugye: 5/100 = 5% ) esély van arra hogy kiírja az üzenetet...ha a generált szám 0 akkor kap üzenetet ! (!chance) = (chance == 0)
 

Azt hogy lehet megcsinálni,hogy minden lövésnél 5% esély legyen,arra hogy sendlientmessage (asdelmagad) :D? ? ? ? ?
 
[/quote]
Ha tényleg \"haladó scripter\" vagy, akkor simán összerakod már a kódot amit szeretnél :) sok sikert
Régóta nem tevékenykedem, mint SA-MP scripter.
HRP Fejlesztő.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal