Lehet hülyeséget írok,mivel hirtelen ez jutott eszembe ,de :
if(GetPlayerSkin == SkinID) return SendClientMessage(playerid,színkód,\"Nem a meg felelo skinben vagy!)
{
STB...
Lehet hülyeséget írok,mivel hirtelen ez jutott eszembe ,de :
if(GetPlayerSkin == SkinID) return SendClientMessage(playerid,színkód,\"Nem a meg felelo skinben vagy!)
{
STB...
Nem hülyeség, de egy apró hiba van. Az pedig a lekérdezésnél.
1. Ha lekérdezed a karakter azonosítóját ( skin id ), és az egyenlo lesz egy megadott azonosítóval akkor visszatér egy üzenettel.
Tehát ha a játékos azonosítója 28 és az egyenlo a megadott azonosítóval ( aminek ki nyílik a kapu.. 28 ) akkor visszatért az üzenettel. És ennek pont az ellenkezoje kell. Ha játékos azonosítója nem egyenlo a megadott azonosítóval akkor térjen vissza az üzenettel.
Összesítve: == operátorok helyett != operátor kell.
2. A GetPlayerSkin nem fog muködni mert nem adtad meg, hogy kinek kérje le az azonosítóját. ( playerid )
Helyesen.:
if ( GetPlayerSkin ( playerid ) != SkinID ) return SendClientMessage ( playerid, színkód, \"Nem a meg felelo skinben vagy! );
{
STB...
:D :D
Lehet hülyeséget írok,mivel hirtelen ez jutott eszembe ,de :
if(GetPlayerSkin == SkinID) return SendClientMessage(playerid,színkód,\"Nem a meg felelo skinben vagy!)
{
STB...
Nem hülyeség, de egy apró hiba van. Az pedig a lekérdezésnél.
1. Ha lekérdezed a karakter azonosítóját ( skin id ), és az egyenlo lesz egy megadott azonosítóval akkor visszatér egy üzenettel.
Tehát ha a játékos azonosítója 28 és az egyenlo a megadott azonosítóval ( aminek ki nyílik a kapu.. 28 ) akkor visszatért az üzenettel. És ennek pont az ellenkezoje kell. Ha játékos azonosítója nem egyenlo a megadott azonosítóval akkor térjen vissza az üzenettel.
Összesítve: == operátorok helyett != operátor kell.
2. A GetPlayerSkin nem fog muködni mert nem adtad meg, hogy kinek kérje le az azonosítóját. ( playerid )
Helyesen.:
if ( GetPlayerSkin ( playerid ) != SkinID ) return SendClientMessage ( playerid, színkód, \"Nem a meg felelo skinben vagy! );
{
STB...
:D :D
[/quote]
Kösz h kijavitottál :D
Lehet hülyeséget írok,mivel hirtelen ez jutott eszembe ,de :
if(GetPlayerSkin == SkinID) return SendClientMessage(playerid,színkód,\"Nem a meg felelo skinben vagy!)
{
STB...
Nem hülyeség, de egy apró hiba van. Az pedig a lekérdezésnél.
1. Ha lekérdezed a karakter azonosítóját ( skin id ), és az egyenlo lesz egy megadott azonosítóval akkor visszatér egy üzenettel.
Tehát ha a játékos azonosítója 28 és az egyenlo a megadott azonosítóval ( aminek ki nyílik a kapu.. 28 ) akkor visszatért az üzenettel. És ennek pont az ellenkezoje kell. Ha játékos azonosítója nem egyenlo a megadott azonosítóval akkor térjen vissza az üzenettel.
Összesítve: == operátorok helyett != operátor kell.
2. A GetPlayerSkin nem fog muködni mert nem adtad meg, hogy kinek kérje le az azonosítóját. ( playerid )
Helyesen.:
if ( GetPlayerSkin ( playerid ) != SkinID ) return SendClientMessage ( playerid, színkód, \"Nem a meg felelo skinben vagy! );
{
STB...
:D :D
[/quote]
Draven: Lemaradt egy ; is ;)