olyanról hogy skin id-re nyitódjon olyanról nemtudok csak olyanról hogy egy bizonyos frakciónak nyitódjon de megpróbálom ha sikerül le irom[/quote]Hát nemtom hogy lehet-e mert nekem nem sikerült de ne ad fel lehet hogy meglehet csinálni csak tapasztaltab scripter csinálja nekem nemsikerül
if(GetPlayerSkin == SkinID) return SendClientMessage(playerid,színkód,\"Nem a meg felelo skinben vagy!){ STB...
Lehet hülyeséget írok,mivel hirtelen ez jutott eszembe ,de : if(GetPlayerSkin == SkinID) return SendClientMessage(playerid,színkód,\"Nem a meg felelo skinben vagy!){ STB...
if ( GetPlayerSkin ( playerid ) != SkinID ) return SendClientMessage ( playerid, színkód, \"Nem a meg felelo skinben vagy! );{ STB...
Lehet hülyeséget írok,mivel hirtelen ez jutott eszembe ,de : if(GetPlayerSkin == SkinID) return SendClientMessage(playerid,színkód,\"Nem a meg felelo skinben vagy!){ STB... Nem hülyeség, de egy apró hiba van. Az pedig a lekérdezésnél.1. Ha lekérdezed a karakter azonosítóját ( skin id ), és az egyenlo lesz egy megadott azonosítóval akkor visszatér egy üzenettel.Tehát ha a játékos azonosítója 28 és az egyenlo a megadott azonosítóval ( aminek ki nyílik a kapu.. 28 ) akkor visszatért az üzenettel. És ennek pont az ellenkezoje kell. Ha játékos azonosítója nem egyenlo a megadott azonosítóval akkor térjen vissza az üzenettel.Összesítve: == operátorok helyett != operátor kell.2. A GetPlayerSkin nem fog muködni mert nem adtad meg, hogy kinek kérje le az azonosítóját. ( playerid )Helyesen.: if ( GetPlayerSkin ( playerid ) != SkinID ) return SendClientMessage ( playerid, színkód, \"Nem a meg felelo skinben vagy! );{ STB... [/quote]Kösz h kijavitottál
Lehet hülyeséget írok,mivel hirtelen ez jutott eszembe ,de : if(GetPlayerSkin == SkinID) return SendClientMessage(playerid,színkód,\"Nem a meg felelo skinben vagy!){ STB... Nem hülyeség, de egy apró hiba van. Az pedig a lekérdezésnél.1. Ha lekérdezed a karakter azonosítóját ( skin id ), és az egyenlo lesz egy megadott azonosítóval akkor visszatér egy üzenettel.Tehát ha a játékos azonosítója 28 és az egyenlo a megadott azonosítóval ( aminek ki nyílik a kapu.. 28 ) akkor visszatért az üzenettel. És ennek pont az ellenkezoje kell. Ha játékos azonosítója nem egyenlo a megadott azonosítóval akkor térjen vissza az üzenettel.Összesítve: == operátorok helyett != operátor kell.2. A GetPlayerSkin nem fog muködni mert nem adtad meg, hogy kinek kérje le az azonosítóját. ( playerid )Helyesen.: if ( GetPlayerSkin ( playerid ) != SkinID ) return SendClientMessage ( playerid, színkód, \"Nem a meg felelo skinben vagy! );{ STB... [/quote]Draven: Lemaradt egy ; is
Draven: Lemaradt egy ; is
OFF: Draven: Lemaradt egy ; is Ne mond már, hogy azt nem veszi észre... xDD :angry:Csak egy ilyen apróságot nem fogok leírni... [/quote]Észre vettem,de látod hogy hülyének nézz...xD
OFF: Draven: Lemaradt egy ; is Ne mond már, hogy azt nem veszi észre... xDD :angry:Csak egy ilyen apróságot nem fogok leírni... [/quote]Észre vettem,de látod hogy hülyének nézz...xD [/quote]Dehhogy. Na, offnak vége, Ha valami nem jó akkor írj még. Bár a legapróbb betutévesztést is kijavítottuk.