Szerző Téma: Te beszálltál xyz jármûbe + Kocsik felet a kocsi nevük.  (Megtekintve 755 alkalommal)

Te beszálltál xyz jármûbe + Kocsik felet a kocsi nevük.
« Dátum: 2013. Július 02. - 19:17:58 »
0 Show voters
Üdvözlöm!

Abban kérnék segítséget, olyat hogy lehet hogy mondjuk rakok le jármûveket, és ha beszáll egy játékos ki írja neki hogy: Te beszálltál egy xyz kocsiba, ez minden autónál kellene megcsinálni.


Másik az hogy, mondjuk vannak lerakva kocsik, ha a játékos a közelükbe megy akkor a kocsi felett ki írja a jármû nevét, aki segít megy a +!


És nagyon meg köszönném!


Üdvözlettel: tamas84

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Te beszálltál xyz jármûbe + Kocsik felet a kocsi nevük.
« Válasz #1 Dátum: 2013. Július 02. - 19:23:42 »
0 Show voters
http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=133452

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Július 02. - 19:24:16 )

A többit 3dtextel meg tudod oldani használd hozzá a kocsirendszert

Te beszálltál xyz jármûbe + Kocsik felet a kocsi nevük.
« Válasz #2 Dátum: 2013. Július 02. - 19:41:56 »
0 Show voters
Rendben köszönöm.

Még annyit szeretnék kérdezni hogy nem tudod nekem megcsinálni 3dtextel kérlek? nem nagyon értek hozzá kezdõ scripter vagyok.

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Te beszálltál xyz jármûbe + Kocsik felet a kocsi nevük.
« Válasz #3 Dátum: 2013. Július 02. - 19:59:52 »
+1 Show voters
2 perc és megírom.
[mod]Ennek a hozzászólásnak semmi értelme, miért nem bírsz akkor ide írni, amikor kész a script?[/mod]
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 02. - 20:08:41 írta Benceee »

Te beszálltál xyz jármûbe + Kocsik felet a kocsi nevük.
« Válasz #4 Dátum: 2013. Július 02. - 20:28:05 »
0 Show voters
Rendben, köszönöm szépen.

OFF: Felveszlek skype ra és tudnál tanítani scriptelni?

Nem elérhető Cappsy

  • Adminisztrátor
  • 2754
    • Profil megtekintése
Te beszálltál xyz jármûbe + Kocsik felet a kocsi nevük.
« Válasz #5 Dátum: 2013. Július 02. - 20:30:34 »
+1 Show voters
te tudod...
 
// Vehicle Name Text v1.1.1
//      by biltong
// You may edit this script as you like, so long as you credit myself for the original.
#include <a_samp>
#define FILTERSCRIPT
#if defined FILTERSCRIPT
#define GAMETEXT_COLOR 0 //Change this to change the color of the text. 0 = yellow(default), 1 = blue, 2 = green, 3 = red, 4 = purple, 5 = white, 6 = black.
 
new VehicleNames[212][] = {
{\"Landstalker\"},{\"Bravura\"},{\"Buffalo\"},{\"Linerunner\"},{\"Perrenial\"},{\"Sentinel\"},{\"Dumper\"},
{\"Firetruck\"},{\"Trashmaster\"},{\"Stretch\"},{\"Manana\"},{\"Infernus\"},{\"Voodoo\"},{\"Pony\"},{\"Mule\"},
{\"Cheetah\"},{\"Ambulance\"},{\"Leviathan\"},{\"Moonbeam\"},{\"Esperanto\"},{\"Taxi\"},{\"Washington\"},
{\"Bobcat\"},{\"Mr Whoopee\"},{\"BF Injection\"},{\"Hunter\"},{\"Premier\"},{\"Enforcer\"},{\"Securicar\"},
{\"Banshee\"},{\"Predator\"},{\"Bus\"},{\"Rhino\"},{\"Barracks\"},{\"Hotknife\"},{\"Trailer 1\"},{\"Previon\"},
{\"Coach\"},{\"Cabbie\"},{\"Stallion\"},{\"Rumpo\"},{\"RC Bandit\"},{\"Romero\"},{\"Packer\"},{\"Monster\"},
{\"Admiral\"},{\"Squalo\"},{\"Seasparrow\"},{\"Pizzaboy\"},{\"Tram\"},{\"Trailer 2\"},{\"Turismo\"},
{\"Speeder\"},{\"Reefer\"},{\"Tropic\"},{\"Flatbed\"},{\"Yankee\"},{\"Caddy\"},{\"Solair\"},{\"Berkley\'s RC Van\"},
{\"Skimmer\"},{\"PCJ-600\"},{\"Faggio\"},{\"Freeway\"},{\"RC Baron\"},{\"RC Raider\"},{\"Glendale\"},{\"Oceanic\"},
{\"Sanchez\"},{\"Sparrow\"},{\"Patriot\"},{\"Quad\"},{\"Coastguard\"},{\"Dinghy\"},{\"Hermes\"},{\"Sabre\"},
{\"Rustler\"},{\"ZR-350\"},{\"Walton\"},{\"Regina\"},{\"Comet\"},{\"BMX\"},{\"Burrito\"},{\"Camper\"},{\"Marquis\"},
{\"Baggage\"},{\"Dozer\"},{\"Maverick\"},{\"News Chopper\"},{\"Rancher\"},{\"FBI Rancher\"},{\"Virgo\"},{\"Greenwood\"},
{\"Jetmax\"},{\"Hotring\"},{\"Sandking\"},{\"Blista Compact\"},{\"Police Maverick\"},{\"Boxville\"},{\"Benson\"},
{\"Mesa\"},{\"RC Goblin\"},{\"Hotring Racer A\"},{\"Hotring Racer B\"},{\"Bloodring Banger\"},{\"Rancher\"},
{\"Super GT\"},{\"Elegant\"},{\"Journey\"},{\"Bike\"},{\"Mountain Bike\"},{\"Beagle\"},{\"Cropdust\"},{\"Stunt\"},
{\"Tanker\"}, {\"Roadtrain\"},{\"Nebula\"},{\"Majestic\"},{\"Buccaneer\"},{\"Shamal\"},{\"Hydra\"},{\"FCR-900\"},
{\"NRG-500\"},{\"HPV1000\"},{\"Cement Truck\"},{\"Tow Truck\"},{\"Fortune\"},{\"Cadrona\"},{\"FBI Truck\"},
{\"Willard\"},{\"Forklift\"},{\"Tractor\"},{\"Combine\"},{\"Feltzer\"},{\"Remington\"},{\"Slamvan\"},
{\"Blade\"},{\"Freight\"},{\"Streak\"},{\"Vortex\"},{\"Vincent\"},{\"Bullet\"},{\"Clover\"},{\"Sadler\"},
{\"Firetruck LA\"},{\"Hustler\"},{\"Intruder\"},{\"Primo\"},{\"Cargobob\"},{\"Tampa\"},{\"Sunrise\"},{\"Merit\"},
{\"Utility\"},{\"Nevada\"},{\"Yosemite\"},{\"Windsor\"},{\"Monster A\"},{\"Monster B\"},{\"Uranus\"},{\"Jester\"},
{\"Sultan\"},{\"Stratum\"},{\"Elegy\"},{\"Raindance\"},{\"RC Tiger\"},{\"Flash\"},{\"Tahoma\"},{\"Savanna\"},
{\"Bandito\"},{\"Freight Flat\"},{\"Streak Carriage\"},{\"Kart\"},{\"Mower\"},{\"Duneride\"},{\"Sweeper\"},
{\"Broadway\"},{\"Tornado\"},{\"AT-400\"},{\"DFT-30\"},{\"Huntley\"},{\"Stafford\"},{\"BF-400\"},{\"Newsvan\"},
{\"Tug\"},{\"Trailer 3\"},{\"Emperor\"},{\"Wayfarer\"},{\"Euros\"},{\"Hotdog\"},{\"Club\"},{\"Freight Carriage\"},
{\"Trailer 3\"},{\"Andromada\"},{\"Dodo\"},{\"RC Cam\"},{\"Launch\"},{\"Police Car (LSPD)\"},{\"Police Car (SFPD)\"},
{\"Police Car (LVPD)\"},{\"Police Ranger\"},{\"Picador\"},{\"S.W.A.T. Van\"},{\"Alpha\"},{\"Phoenix\"},{\"Glendale\"},
{\"Sadler\"},{\"Luggage Trailer A\"},{\"Luggage Trailer B\"},{\"Stair Trailer\"},{\"Boxville\"},{\"Farm Plow\"},
{\"Utility Trailer\"}
};
new VehicleModel[MAX_PLAYERS];
new CFCTimer;
forward CheckForChange(playerid);
forward ShowGameTextForPlayer(playerid);
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\"   Loaded Vehicle Names v1.1\");
print(\"    by biltong\");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
return 1;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate) //checks when the player gets in a vehicle
{
if(newstate == PLAYER_STATE_DRIVER || newstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)
{
    VehicleModel[playerid] = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
    ShowGameTextForPlayer(playerid);
        new Text3D:label = Create3DTextLabel(VehicleNames[VehicleModel[playerid]-400], 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0, 0);
        Attach3DTextLabelToVehicle(label,GetPlayerVehicleID(playerid), 0.0, 0.0, 2.0);
         return 1;
}
if(newstate != PLAYER_STATE_DRIVER && (oldstate == PLAYER_STATE_DRIVER || oldstate == PLAYER_STATE_PASSENGER)) KillTimer(CFCTimer); //kills timer that checks for left vehicle if player exits vehicle
return 1;
}
public CheckForChange(playerid) //Checks if the player has changed vehicles.
{
if(GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid)) != VehicleModel[playerid]) //makes sure the new vehicle isn\'t the same as old vehicle
{
    VehicleModel[playerid] = GetVehicleModel(GetPlayerVehicleID(playerid));
       ShowGameTextForPlayer(playerid);
}
return 1;
}
public ShowGameTextForPlayer(playerid) //optimised code here :D
{
new string[32];
switch(GAMETEXT_COLOR) //sets the text\'s color
    {
case 0: format(string,sizeof(string),\"%s\",VehicleNames[VehicleModel[playerid]-400]); //yellow
    case 1: format(string,sizeof(string),\"~b~%s\",VehicleNames[VehicleModel[playerid]-400]); //blue
    case 2: format(string,sizeof(string),\"~g~%s\",VehicleNames[VehicleModel[playerid]-400]); //green
    case 3: format(string,sizeof(string),\"~r~%s\",VehicleNames[VehicleModel[playerid]-400]); //red
    case 4: format(string,sizeof(string),\"~p~%s\",VehicleNames[VehicleModel[playerid]-400]); //purple
    case 5: format(string,sizeof(string),\"~w~%s\",VehicleNames[VehicleModel[playerid]-400]); //white
    case 6: format(string,sizeof(string),\"%~|~s\",VehicleNames[VehicleModel[playerid]-400]); //black
}
GameTextForPlayer(playerid,string,2000,1); //shows the text
CFCTimer = SetTimerEx(\"CheckForChange\",1000,true,\"i\",playerid); //starts timer to check if player has changed vehicles
return 1;
}
#endif

 

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2013. Július 02. - 20:33:56 )

Idézetet írta: cappsy date=1372787992\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"39179\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
2 perc és megírom.
Ennek a hozzászólásnak semmi értelme, miért nem bírsz akkor ide írni, amikor kész a script?
 
Benceee
Nem szeretnék moderátorral veszekedni és tudom hogy nem is tehetem ezt! De itt én most ellentmondanék  :confused:
Azért írom ki hogy tudja számíthat a scriptre ne fáradjon tovább a megírásával!Én kezdõ koromba ennek örültem hogyha valaki kiírta nekem
« Utoljára szerkesztve: 2013. Július 02. - 20:34:32 írta cappsy »

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal