Szerző Téma: Kaminbol kilepes munkaba  (Megtekintve 805 alkalommal)

Kaminbol kilepes munkaba
« Dátum: 2012. október 01. - 21:47:18 »
0 Show voters
Sziasztok!Azt hogy kellene meg csinalni hogy mikor golgozom es mikor ki lepek akkor 30 masdperctol szamoljon vissza es ha le jar es nem ultel vissza akkor meg szakad a munkad es ez igy legyen mikor leakad is a trailer.Koszonom!(a PCC trucking modbol nem talalom!)

Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( 2012. október 01. - 22:07:11 )

Senki? :-[
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 01. - 22:07:11 írta [SDW]BlackJack »

Nem elérhető zeteni

  • 1970
  • Ex-Scripter
    • Profil megtekintése
Kaminbol kilepes munkaba
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 01. - 22:48:30 »
0 Show voters
Most próbáld meg átfogalmazni

Kaminbol kilepes munkaba
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 02. - 05:29:24 »
0 Show voters
Nah arrol van szo hogy irtam egy kamcsis modot es ott elakadtam hogy hogy rakjak be isszaszamlalot 30ms es ha le jar a 30 ms akkor a pickup megszunikahova kell vidazarut,es ez ugyan igy legyen mikor ta\\railer leakad a kamcsirol.

Nem elérhető ►ѕтa

  • 2016
  • Newbie
    • Profil megtekintése
Kaminbol kilepes munkaba
« Válasz #3 Dátum: 2012. október 02. - 08:57:47 »
+2 Show voters
OnPlayerExitVehicle-nél(de elõtte hozz létre egy globális változót):
 
visszat[playerid] = SetTimerEx(\"vissza\", 30000, false, \"dd\", playerid, vehicleid);

 
Üres helyre:
 
forward vissza(playerid, vehicleid);
public vissza(playerid, vehicleid);
{
// ide hogy mi történjen ha letelt
KillTimer(visszat[playerid]);
return 1;
}

 
OnPlayerEnterVehicle alá:
 
if(visszat[playerid] != 0)
{
KillTimer(visszat[playerid]);
visszat[playerid] = 0;
}

Kaminbol kilepes munkaba
« Válasz #4 Dátum: 2012. október 02. - 12:28:42 »
0 Show voters
es meg anyit hogy a kerpernyore is irja ki GameModeText-el
azt hogy?

Nem elérhető sza23

  • 346
    • Profil megtekintése
Kaminbol kilepes munkaba
« Válasz #5 Dátum: 2012. október 02. - 13:33:45 »
0 Show voters
OnPlayerExitVehicle-nél(de elõtte hozz létre egy globális változót):
Kód: Pawn [Kijelölés]
visszat[playerid] = SetTimerEx(\"vissza\", 30000, false, \"dd\", playerid, vehicleid);
Üres helyre:
Kód: Pawn [Kijelölés]
forward vissza(playerid, vehicleid);
public vissza(playerid, vehicleid);
{
// ide hogy mi történjen ha letelt
KillTimer(visszat[playerid]);
return 1;
}
OnPlayerEnterVehicle alá:
Kód: Pawn [Kijelölés]
if(visszat[playerid] != 0)
{
KillTimer(visszat[playerid]);
visszat[playerid] = 0;
}
 
[/quote]
forward vissza(playerid, vehicleid);
public vissza(playerid, vehicleid);
{
GameTextForPlayer(playerid,\"//mitirjonki\", 3000, 1);
// ide hogy mi történjen ha letelt
KillTimer(visszat[playerid]);
return 1;

Kaminbol kilepes munkaba
« Válasz #6 Dátum: 2012. október 02. - 13:36:04 »
0 Show voters
Koszonom!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal