visszat[playerid] = SetTimerEx(\"vissza\", 30000, false, \"dd\", playerid, vehicleid);
forward vissza(playerid, vehicleid);
public vissza(playerid, vehicleid);
{
// ide hogy mi történjen ha letelt
KillTimer(visszat[playerid]);
return 1;
}
if(visszat[playerid] != 0)
{
KillTimer(visszat[playerid]);
visszat[playerid] = 0;
}
OnPlayerExitVehicle-nél(de elõtte hozz létre egy globális változót):
Kód: Pawn [Kijelölés]
visszat[playerid] = SetTimerEx(\"vissza\", 30000, false, \"dd\", playerid, vehicleid);
Üres helyre:
Kód: Pawn [Kijelölés]
forward vissza(playerid, vehicleid);
public vissza(playerid, vehicleid);
{
// ide hogy mi történjen ha letelt
KillTimer(visszat[playerid]);
return 1;
}
OnPlayerEnterVehicle alá:
Kód: Pawn [Kijelölés]
if(visszat[playerid] != 0)
{
KillTimer(visszat[playerid]);
visszat[playerid] = 0;
}
[/quote]
forward vissza(playerid, vehicleid);
public vissza(playerid, vehicleid);
{
GameTextForPlayer(playerid,\"//mitirjonki\", 3000, 1);
// ide hogy mi történjen ha letelt
KillTimer(visszat[playerid]);
return 1;