Nekem ez oldotta meg ezt a problámát!
Forgasd a skint a megfelelõ irányba!
Vagy használd Pedro scriptjét.
Ezzel forgadhatod arra amerre akarod:
SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
Állítsd át a 270.0-et oda ahova szeretnéd...360.0 és 1.0 között.
Pedro scriptje:
#include <a_samp>
new skin_timer[MAX_PLAYERS];
new Float:last_angle[MAX_PLAYERS];
forward SkinAngle(playerid);
public OnPlayerRequestClass(playerid, classid)
{
SkinAngle(playerid);
if(!skin_timer[playerid]) skin_timer[playerid] = SetTimerEx(\"SkinAngle\",25,1,\"i\",playerid);
return 1;
}
public OnPlayerRequestSpawn(playerid)
{
if(skin_timer[playerid])KillTimer(skin_timer[playerid]);
return 1;
}
public SkinAngle(playerid)
{
last_angle[playerid] += 1.0;
if(last_angle[playerid] > 360.0) last_angle[playerid] = 0.0;
SetPlayerFacingAngle(playerid,last_angle[playerid]);
return 1;
}
Ja és ha Pedro scriptjét rakjátok be akkor ne adjátok meg ezt: SetPlayerFacingAngle(playerid, 270.0);
mert rosszúl fog mûködni.
Remélem segítettem, ha igen mehet a +!