public TimerRunOut{ new Float:Pos[3]; GetVehiclePos(motor,Pos[0],Pos[1],Pos[2]); MoveObject(object,Pos[0]+2,Pos[1],Pos[2],5.0); return 1;}
Üdv!Ha van egy motorom, egy egyenes úton, akkor hozzácsatolnák egy objectet, aminek ugyebár van rotation-ja, és lenne egy alap rotationom, amivel, hogy ha nem egyezik meg a jármû rotationja, akkor visszatenné az eredeti rotationra, és akkor a jármû pozícióját is megváltoztatná egyben, ami lenne a cél! pl.: rot x(vagy y, z attól függ)akkor attól még egykerekezni tudna, csak nemtudna jobbra balra menni.Szerintetek ez kivitelezhetõ?
Na az van, hogy én leteszem egy helyre a motort, és az a baj, hogy vannak a nyilak, és a player elkanyarodik a pályáról, holott nem szabadna kormányozni, és le szerettem volna valahogy deaktiválni a jobbra balra billyentyût!Az lenne a lényeg, hogy a player egy adott pályán csak elõre, meg hátra tudjon haladni(motorral elõre menni, és tolatni, NEM megfordumni) magyarul ne kanyarodjon, és ha megdobja valami a kereket ne térjel el az útról:MTA-ban így vannak megoldva a trial mapok: egy iylen fajta korlátozást szeretnék samp-ba! Hát lekorlátozni nem lehet, azt meg lehet, hogy érzékelje, ha megnyomtad. Esetleg, ha nyomatsz egy return 0-t az alábbi kódba, akkor mûködhet. Ha nem, akkor csak kickeld õket, és a probléma megoldva. public OnPlayerUpdate(playerid) { new Keys,ud,lr; GetPlayerKeys(playerid,Keys,ud,lr); if(lr != 0) { // tegyél, amit jónak látsz, megnyomta a gombot. próbáld ki return 0-t, hátha úgy nem küldi el, ha de, akkor kick, vagy freeze. }} Azt, hogy ne térjen le ha megdobja valami, azt nem tudom hogy lehetne, esetleg egy pathfinding pluginnal/inccel begráfozod az egész pályát, és a legközelebbi nodehoz telézi ha a fenti nodetól adott távra van.
public OnPlayerUpdate(playerid) { new Keys,ud,lr; GetPlayerKeys(playerid,Keys,ud,lr); if(lr != 0) { // tegyél, amit jónak látsz, megnyomta a gombot. próbáld ki return 0-t, hátha úgy nem küldi el, ha de, akkor kick, vagy freeze. }}
GetVehicleZAngle, SetVehicleZAnglelekérdezed, és ha megváltozik, miközben megy, akkor visszaállítod, persze hagyni kell egy 4-5 fokos intervallumot, mert nem tud mindenki nyíl egyenesen menni.