Szerző Téma: Jutalmak öléskor.  (Megtekintve 640 alkalommal)

Nem elérhető BoSS

  • 816
    • Profil megtekintése
Jutalmak öléskor.
« Dátum: 2012. október 18. - 16:53:08 »
0 Show voters
Helló
Azt szeretném,hogy lehet megoldani,hogy ha pl egy élettel meg ölök 3 embert akkor adjon ajándékba dolgokat.Persze ha pl 6 embert öl meg akkor megint kap valamit ajándékba
De ha meg halok akkor midnig elõröl kezdje el az ölés számlázást.
És ha elérem a 3-at akkor meg jelenne egy üzenet amit mindenki lát,hogy meg ölt x embert jutalma egy Deagle vagy ilyesmi :D
Elõre is köszönöm a helpet!

Nem elérhető CANNONN

  • 2139
    • Profil megtekintése
Jutalmak öléskor.
« Válasz #1 Dátum: 2012. október 18. - 19:22:07 »
+1 Show voters

#include <a_samp>
#include zcmd
new Olesek[MAX_PLAYERS];
 
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new S[128], Nev[MAX_PLAYER_NAME];
Olesek[playerid] = 0;
Olesek[killerid]++;
if(Olesek[killerid] == 3) // Ha 3-at ölt halál nélkül.
{
GetPlayerName(killerid, Nev, sizeof(Nev));
format(S, sizeof(S), \"%s %d játékost ölt meg halál nélkül.\", Nev, Olesek[killerid]);
// Ajándék
SendClientMessageToAll(-1, S);
}
if(Olesek[killerid] == 6) // Ha 6-ot ölt halál nélkül.
{
GetPlayerName(killerid, Nev, sizeof(Nev));
format(S, sizeof(S), \"%s %d játékost ölt meg halál nélkül.\",Nev, Olesek[killerid]);
SendClientMessageToAll(-1, S);
// Ajándék
}
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2012. október 18. - 19:28:25 írta Cannonn »

Jutalmak öléskor.
« Válasz #2 Dátum: 2012. október 18. - 19:55:36 »
+1 Show voters
Itt találsz egy kicsit komplikáltabbat de annyira nem vészes, egy kis logika van benne azért ilyen rövid a kód.
http://sampforum.hu/index.php?topic=15219.msg173910#msg173910

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal