#include <a_samp>
#include zcmd
new Olesek[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new S[128], Nev[MAX_PLAYER_NAME];
Olesek[playerid] = 0;
Olesek[killerid]++;
if(Olesek[killerid] == 3) // Ha 3-at ölt halál nélkül.
{
GetPlayerName(killerid, Nev, sizeof(Nev));
format(S, sizeof(S), \"%s %d játékost ölt meg halál nélkül.\", Nev, Olesek[killerid]);
// Ajándék
SendClientMessageToAll(-1, S);
}
if(Olesek[killerid] == 6) // Ha 6-ot ölt halál nélkül.
{
GetPlayerName(killerid, Nev, sizeof(Nev));
format(S, sizeof(S), \"%s %d játékost ölt meg halál nélkül.\",Nev, Olesek[killerid]);
SendClientMessageToAll(-1, S);
// Ajándék
}
return 1;
}