-
Sziasztok!Azt szeretném megtudni,hogy ebben van-e?Valami hiba?:
#define DIALOG_0 1 //A dialog id \"1\"
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test\", \"Tutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\", \"Elfogadom\", \"Kilépés\");//
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response)
{
if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Dialog tutorial\");//üzenetet küld
}
if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"sampforum.hu\");
}
if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);//feltõlti a játékos életét
}
if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen....
{
SetPlayerArmour(playerid, 100);//feltõlti a játékos pajzsát
}
if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen....
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"Jármû megjavítva\"); //megjavítja a kocsit
}
if(listitem == 6) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen....
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);//példáúl kap egy animot
GivePlayerMoney(playerid, -100);//levesz a pénzébõl $100-t
}
}
}else{//ellentétben
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\");
}
}
return 1;
}
Ezt ki copyztam egy útmutatóból!És azért kérdem hogy jó-e,mert lehet hogy valahol,lehetnek hibák pl:új sór,hézak,össze ilesztés.
-
Ezt letesztelted ?
Mert ez szerintem teljesen jó viszont ha tesztelted és nem jó valami akkor mond meg mi vagy milyen warning/errort ír ki.
-
Állítólag teljesen jónak kell lennie, és mûködhet. De remélem nem így vannak össze-vissza a sorok ott is, de szerintem jó a \"scripit\", ha nevezhetõ annak :D
Viszont hiányoznak a visszatérések, néhány helyrõl!
-
#define DIALOG_0 1 //A dialog id \"1\"
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test\", \"Tutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\", \"Elfogadom\", \"Kilépés\");//
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response)
{
if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Dialog tutorial\");//üzenetet küld
}
if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"sampforum.hu\");
}
if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);//feltõlti a játékos életét
}
if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen....
{
SetPlayerArmour(playerid, 100);//feltõlti a játékos pajzsát
}
if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen....
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"Jármû megjavítva\"); //megjavítja a kocsit
}
if(listitem == 6) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen....
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);//példáúl kap egy animot
GivePlayerMoney(playerid, -100);//levesz a pénzébõl $100-t
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\");
}
return 1;
}
-
listitem 0 -nál kezdõdik
-
De az is lehet, hogy a Dialog ID-jét már használod máshol
-
#define DIALOG_0 1 //A dialog id \"1\"
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test\", \"Tutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\", \"Elfogadom\", \"Kilépés\");//
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response)
{
if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Dialog tutorial\");//üzenetet küld
}
if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"sampforum.hu\");
}
if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
{
SetPlayerHealth(playerid, 100);//feltõlti a játékos életét
}
if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen....
{
SetPlayerArmour(playerid, 100);//feltõlti a játékos pajzsát
}
if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen....
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"Jármû megjavítva\"); //megjavítja a kocsit
}
if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen....
{
SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);//példáúl kap egy animot
GivePlayerMoney(playerid, -100);//levesz a pénzébõl $100-t
}
}
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\");
}
return 1;
}
-
Köszi,mindenkinek megy a gót kereszt!