GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: Kevin_Johnson - 2012. április 11. - 13:10:13

Cím: Jó/Nem jó!
Írta: Kevin_Johnson - 2012. április 11. - 13:10:13
Sziasztok!Azt szeretném megtudni,hogy ebben van-e?Valami hiba?:
 

#define DIALOG_0 1 //A dialog id \"1\"
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test\", \"Tutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\", \"Elfogadom\", \"Kilépés\");//
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
if(dialogid == DIALOG_0)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen....
        {
         SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Dialog tutorial\");//üzenetet küld
   }
   if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
        {
      SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"sampforum.hu\");
   }
   if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
        {
     SetPlayerHealth(playerid, 100);//feltõlti a játékos életét
   }
   if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen....
        {
      SetPlayerArmour(playerid, 100);//feltõlti a játékos pajzsát
   }
   if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen....
        {
           new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
       SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"Jármû megjavítva\"); //megjavítja a kocsit
   }
   if(listitem == 6) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen....
        {
           SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);//példáúl kap egy animot
           GivePlayerMoney(playerid, -100);//levesz a pénzébõl $100-t
   }
         }
}else{//ellentétben
        SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\");
        }
}
return 1;
}

 
 
Ezt ki copyztam egy útmutatóból!És azért kérdem hogy jó-e,mert lehet hogy valahol,lehetnek hibák pl:új sór,hézak,össze ilesztés.
Cím: Jó/Nem jó!
Írta: Norby - 2012. április 11. - 15:07:53
Ezt letesztelted ?
Mert ez szerintem teljesen jó viszont ha tesztelted és nem jó valami akkor mond meg mi vagy milyen warning/errort ír ki.
Cím: Jó/Nem jó!
Írta: Harsanyi Alex - 2012. április 11. - 15:30:45
Állítólag teljesen jónak kell lennie, és mûködhet. De remélem nem így vannak össze-vissza a sorok ott is, de szerintem jó a \"scripit\", ha nevezhetõ annak :D
Viszont hiányoznak a visszatérések, néhány helyrõl!
Cím: Jó/Nem jó!
Írta: CANNONN - 2012. április 11. - 15:33:59

#define DIALOG_0 1 //A dialog id \"1\"
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test\", \"Tutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\", \"Elfogadom\", \"Kilépés\");//
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_0)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen....
        {
         SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Dialog tutorial\");//üzenetet küld
   }
   if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
        {
      SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"sampforum.hu\");
   }
   if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
        {
     SetPlayerHealth(playerid, 100);//feltõlti a játékos életét
   }
   if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen....
        {
      SetPlayerArmour(playerid, 100);//feltõlti a játékos pajzsát
   }
   if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen....
        {
           new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
       SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"Jármû megjavítva\"); //megjavítja a kocsit
   }
   if(listitem == 6) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen....
        {
           SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);//példáúl kap egy animot
           GivePlayerMoney(playerid, -100);//levesz a pénzébõl $100-t
   }
         }
}
else
{
        SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\");
}
return 1;
}
Cím: Jó/Nem jó!
Írta: Casamiro - 2012. április 11. - 15:36:48
listitem 0 -nál kezdõdik
Cím: Jó/Nem jó!
Írta: Erik3333 - 2012. április 11. - 15:43:30
De az is lehet, hogy a Dialog ID-jét már használod máshol
Cím: Jó/Nem jó!
Írta: Casamiro - 2012. április 11. - 15:44:23
#define DIALOG_0 1 //A dialog id \"1\"
public OnPlayerConnect(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Test\", \"Tutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\\nTutorial\", \"Elfogadom\", \"Kilépés\");//
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_0)
{
    if(response)
    {
        if(listitem == 0) //ha rákattintasz az 1. gombra mi történjen....
        {
         SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Dialog tutorial\");//üzenetet küld
   }
   if(listitem == 1) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
        {
      SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"sampforum.hu\");
   }
   if(listitem == 2) //ha rákattintasz az 2. gombra mi történjen....
        {
     SetPlayerHealth(playerid, 100);//feltõlti a játékos életét
   }
   if(listitem == 3) //ha rákattintasz az 4. gombra mi történjen....
        {
      SetPlayerArmour(playerid, 100);//feltõlti a játékos pajzsát
   }
   if(listitem == 4) //ha rákattintasz az 5. gombra mi történjen....
        {
           new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
      SetVehicleHealth(vehicleid, 1000.0);
       SendClientMessage(playerid, COLOUR_WHITE, \"Jármû megjavítva\"); //megjavítja a kocsit
   }
   if(listitem == 5) //ha rákattintasz az 6. gombra mi történjen....
        {
           SetPlayerSpecialAction(playerid, SPECIAL_ACTION_DRINK_SPRUNK);//példáúl kap egy animot
           GivePlayerMoney(playerid, -100);//levesz a pénzébõl $100-t
   }
         }
}
else
{
        SendClientMessage(playerid, 0x400000FF, \"Kiléptél a dialogból\");
}
return 1;
}
Cím: Jó/Nem jó!
Írta: Kevin_Johnson - 2012. április 11. - 17:46:51
Köszi,mindenkinek megy a gót kereszt!