Szerintem én akkor nem tudok segíteni
Azért megnézem, hátha.
Ez talán:
[pawn]
#include <a_samp>
#define COLOR_LIGHTRED 0xFF6347AA
#define COLOR_LIGHTGREEN 0x24FF0AB9
new bool:jogsi[MAX_PLAYERS];
public OnFilterScriptInit()
{
print(\"\\n--------------------------------------\");
print(\" Jogosítvány script betöltve! By: Flash \");
print(\"--------------------------------------\\n\");
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
print(\" Jogosítvány script sikeresen leállítva!\");
new playerid;
jogsi[playerid]=false;
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
jogsi[playerid]=false;
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványért: /jogsi {6DC5F3}[scriptet írta: Flash]\");
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
jogsi[playerid]=false;
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/jogsi\", cmdtext, true, 10) == 0)
{
if(jogsi[playerid]==true) return SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTRED, \"Már van jogosítványod!\");
if(GetPlayerMoney(playerid) >=12000)
{
jogsi[playerid]=true;
SendClientMessage(playerid, COLOR_LIGHTGREEN, \"Jogosítványt megvetted! Mostantól tiéd a világ!
\");
GivePlayerMoney(playerid, -12000);
} else {
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Nincs elég pénzed! 12000$-ba kerül egy jogosítvány!\");
}
return 1;
}
return 0;
}
public OnPlayerStateChange(playerid, newstate, oldstate)
{
new vehicleid = GetPlayerVehicleID(playerid);
if(IsPlayerInVehicle(playerid, vehicleid))
{
if(jogsi[playerid]==true)
{
return 1;
}
if(jogsi[playerid]==false)
{
RemovePlayerFromVehicle(playerid);
SendClientMessage(playerid,COLOR_LIGHTRED,\"Jogosítvány nélkül nem vezethetsz!\");
}
return 1;
}
return 1;
}
[/pawn]
Amúgy lehet hogy meg tudnám oldani, ha az antifall rendszert ismerném..