Szerző Téma: Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!  (Megtekintve 1600 alkalommal)

0 Show voters
Sziasztok!
Objectek egyszerre mozgatásával kapcsolatban kérnék/kérdeznék.
Határt akarok csinálni kapukkal stb.
Az egyik kész.parancsra nyitódik,és zárul.Jól mûködik. Itt is van:
A legelejére ezt írtam:
 
new kapu ;[/quote]
Ezt a public OnGameModeInit() alá:
 
kapu = CreateObject(980, 37.498313903809, -1537.0705566406, -3.3266987800598, 0, 0, 265.99548339844);[/quote]
És itt a lényege ugye:
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/vám megnyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 37.498313903809, -1537.0705566406, -3.3266987800598, 4);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG befejezte a Határellenõrzést!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vám lezár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu, 37.635559082031,-1537.2607421875,7.0067667961121, 4);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG Határellenõrzést tart!\");
return 1;
}
[/quote]
Tehát Eddig ez van a módomban,és teljesen jól mûködik.
 
A másik kapu objectjeinek adatai már megvannak.Itt vannak:
 

Ez megy a public OnGameModeInit() alá:
(másik) kapu1 object helyzete(zárva) : CreateObject(980, 66.31615447998, -1526.3979492188, 6.647385597229, 0, 0, 88);
Ezek mennek a public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[]) alá:
(másik) kapu1 helyzete X,Y,Z,(zárva) : 66.31615447998, -1526.3979492188, 6.647385597229,
(másik) kapu1 helyzete X,Y,Z (nyitva) : 68.362869262695, -1530.0084228516, -1.076690196991,
[/quote]
(alapból így kellene betenni õket a helyükre,de én egyszerre ugyanazzal a paranccsal szeretném mozgatni a kapukat,tehát nem tudom hogy kell.Ezért kérdezlek titeket)
Tehát Ezeket szeretném velük:
- A két kapu egyszerre nyíljon,és záródjon (persze,ugyanarra a parancsra)
- CSAK FBI(id:2)/KATONASÁG(id:3)/RENDÕRSÉG(id:1) használhassa ezt a parancsot (\"/vám megnyit\",\"/vám lezár\")
- Csak egy adott távolságon belül lehessen használni a kapukat. (RP)
Remélem érthetõen tudtam leírni,ha nem akkor nyugodtan kérdezzetek csak.  :)
 
Valaki jó szívû tag kérem írja le nekem erre a pontos,érthetõ választ. AKI TUDJA! :D
De ha valaki akarja bekódolhatja az egészet,és úgy átküldi. NAGYON MEGKÖSZÖNNÉM.
HA KELL ADOK ELÉRHETÕSÉGET!

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #1 Dátum: 2011. április 09. - 19:24:34 »
0 Show voters
Ugyan azt a parancsot irod be mindegyikhez!
Pl: Vám-nyit

Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #2 Dátum: 2011. április 09. - 19:29:17 »
0 Show voters
Legközelebb a téma nevének elsõ mondatát hanyagold... Különben ez nem nehéz,hogy ellenörzöd le a csapatokat? gTeam?

Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #3 Dátum: 2011. április 09. - 19:30:26 »
0 Show voters
>\" post=\"128652\" timestamp=\"1302369874\"]
Ugyan azt a parancsot irod be mindegyikhez!
Pl: Vám-nyit
 
[/quote]
És akkor kell:
\"new kapu1\" ?
\"kapu1 = CreateObject [.....] \"   is?
Egyébként,pontos és érthetõ választ kértem.Ez nem minõsíthetõ annak.Jó az értelmezõképességet.  :) ;)

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #4 Dátum: 2011. április 09. - 19:41:26 »
0 Show voters
Idézetet írta: Tomy Full date=1302370226\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"7430\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

> link=topic=11368.msg128652#msg128652 date=1302369874]
Ugyan azt a parancsot irod be mindegyikhez!
Pl: Vám-nyit
 
És akkor kell:
\"new kapu1\" ?
\"kapu1 = CreateObject [.....] \"   is?
Egyébként,pontos és érthetõ választ kértem.Ez nem minõsíthetõ annak.Jó az értelmezõképességet.  :) ;)
 
[/quote]
Na hogy ércsed:
Pl
 
new kapu;
public OnGameModeInit()
{
kapu = CreateObject(16093, 2597.1787109375, -1767.8627929688, 0.55283236503601, 0, 0, 357);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/Vám-zár\", true) == 0)
    {
   MoveObject(kapu,2596.3132324219, -1768.0404052734, 72.867919921875, 3.5);
            return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/Vám-nyit\", true) == 0)
    {
   MoveObject(kapu,2597.1787109375, -1767.8627929688, 0.55283236503601, 3.5);
            return 1;
    }
    return 0;
  }

 
Következö kapu:
 
new kapu1;
public OnGameModeInit()
{
kapu1 = CreateObject(16093, 2597.1787109375, -1767.8627929688, 0.55283236503601, 0, 0, 357);
return 1;
}
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/Vám-zár\", true) == 0)
    {
   MoveObject(kapu1,2596.3132324219, -1768.0404052734, 72.867919921875, 3.5);
            return 1;
    }
    if(strcmp(cmdtext, \"/Vám-nyit\", true) == 0)
    {
   MoveObject(kapu1,2597.1787109375, -1767.8627929688, 0.55283236503601, 3.5);
            return 1;
    }
    return 0;
  }

 
És igy tovább, new kapu2; new kapu;3
És a Parancsokat
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])

 alá!
A parancsok pedig mindenhol, /vám-zár  /vám-nyit és kinyitja egyszerre!
a 3,5 a kapu gyorsasága , azt tudod állitani 2,5 az megfelelõ!
A koordináták példák!
« Utoljára szerkesztve: 2011. április 09. - 19:44:47 írta <[Lu$ta]> »

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #5 Dátum: 2011. április 09. - 19:44:41 »
+1 Show voters
Szerintem nem kellene az értelmezõ képességét itt kinyílvánítani fõleg ha az az ember segíteni próbál neked, mert te olyan lusta vagy hogy megnézz egy tutorialt vagy pedig elkezd tanulni a PAWN nyelvet. Azért szerintem ha megadjuk azt a tiszteletet, hogy szabad idõnkben segítünk egy \"idegen\" embernek, akkor legalább az az \"idegen\" ember is megtehetné velünk azt hogy tisztességesen beszél.

Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #6 Dátum: 2011. április 09. - 20:35:30 »
0 Show voters
Én így csináltam,,de így is rossz.  ::|
Kérem valaki nézze át,és szerkessze meg nekem hogy jó legyen.
 

new kapu1 ;
new kapu2 ;
 
[/quote]
 
kapu1 = CreateObject.....
kapu2 = CreateObject.....
[/quote]
NEM TUDOM MI LEHET A BAJ...  :neutral:
 

if(strcmp(cmdtext, \"/vám megnyit\", true) == 0)
{
    MoveObject(kapu1, 37.498313903809, -1537.0705566406, -3.3266987800598, 2);
    SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG befejezte a Határellenõrzést!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vám lezár\", true) == 0)
{
    MoveObject(kapu1, 37.635559082031, -1537.2607421875, 7.0067667961121, 2);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG Határellenõrzést tart!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vám megnyit\", true) == 0)
{
    MoveObject(kapu2, 68.362869262695, -1530.0084228516, -1.076690196991, 2);
    SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG befejezte a Határellenõrzést!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vám lezár\", true) == 0)
{
    MoveObject(kapu2, 66.31615447998, -1526.3979492188, 6.647385597229, 0, 0, 88); 2);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG Határellenõrzést tart!\");
return 1;
    }
    return 0;
  }
[/quote]

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #7 Dátum: 2011. április 09. - 20:43:50 »
0 Show voters
Ha a modba rakod
 
return 0;

 nem kell!
De bemásolhatnád milyen hibát ir ki.

Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #8 Dátum: 2011. április 09. - 20:58:54 »
0 Show voters
Próbáltam így,,és igy nem ír ki semmi errort,de csak az egyik kapu mûködik a paranccsal  ::|
 
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/vám megnyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 37.498313903809, -1537.0705566406, -3.3266987800598, 2);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KAtTONASÁG/RENDÕRSÉG befejezte a Határellenõrzést!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vám lezár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 37.635559082031,-1537.2607421875,7.0067667961121, 2);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG Határellenõrzést tart!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vám megnyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu2, 68.362869262695, -1530.0084228516, -1.076690196991, 2);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KAtTONASÁG/RENDÕRSÉG befejezte a Határellenõrzést!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vám lezár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu2, 66.31615447998, -1526.3979492188, 6.647385597229, 2);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG Határellenõrzést tart!\");
return 1;
}
[/quote]
Ja,,és köszönöm a segítségedet.  :)

Nem elérhető DrAkE

  • 2078
    • Profil megtekintése
Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #9 Dátum: 2011. április 09. - 21:03:54 »
0 Show voters
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if(strcmp(cmdtext, \"/vám megnyit\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 37.498313903809, -1537.0705566406, -3.3266987800598, 2);
MoveObject(kapu2, 68.362869262695, -1530.0084228516, -1.076690196991, 2);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KAtTONASÁG/RENDÕRSÉG befejezte a Határellenõrzést!\");
return 1;
}
if(strcmp(cmdtext, \"/vám lezár\", true) == 0)
{
MoveObject(kapu1, 37.635559082031,-1537.2607421875,7.0067667961121, 2);
MoveObject(kapu2, 66.31615447998, -1526.3979492188, 6.647385597229, 2);
SendClientMessageToAll(COLOR_RED,\"Az FBI/KATONASÁG/RENDÕRSÉG Határellenõrzést tart!\");
return 1;
}
return 0;
}

Jó Scripterek figyeljetek!. Objectek egyszerre mozgatása,azonos paranccsal!
« Válasz #10 Dátum: 2011. április 09. - 21:10:37 »
0 Show voters
Erre azt írja ki \"Pawn killer Library Hibát észlelt,és leállt\"
Nem tudom mi lehet a gond.  ::|
Valaki nem jönne teamviewerrel megnézni?

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal