Szerző Téma: Jó, mégis rossz...  (Megtekintve 452 alkalommal)

Jó, mégis rossz...
« Dátum: 2012. december 24. - 13:29:59 »
0 Show voters
Sziasztok!
Próbáltam készíteni egy tüzijáték kódot, de valamiért errorokat, és warningot ír ki :/
 
#include a_samp
#include zcmd
new tuzik[5];
forward tobbi();
forward del();
CMD:firework(playerid, params[])
{
new Float:x, Flaot:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetTimer(\"tobbi\", 10000, false);
SetTimer(\"del\", 15000, false);
tuzik[1] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
MoveObject(tuzik[1], x, y, z+20, 4.0, 0,0,0);
return 1;
}
public tobbi()
{
new Float:x, Float:y, Flaot:z;
GetObjectPos(tuzik[1], x, y, z);
tuzik[2] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
tuzik[3] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
tuzik[4] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
tuzik[5] = CreateObject(19294, x, y, z, 0, 0, 0);
MoveObject(tuzik[2], x, y, z+5, 2.0, 0,0,0);
MoveObject(tuzik[3], x, y+5, z, 2.0, 0,0,0);
MoveObject(tuzik[4], x+5, y, z, 2.0, 0,0,0);
MoveObject(tuzik[5], x, y, z-5, 2.0, 0,0,0);
return 1;
}
public del()
{
for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); } //kapuk törlése
return 1;
}

 
HIBA:
 
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(11) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(14) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(15) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(22) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(23) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(24) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(25) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(26) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\")
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(27) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(28) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(29) : warning 213: tag mismatch
C:\\DOCUME~1\\Vitkor\\Asztal\\GTAJ~1\\FILTER~1\\avatar.pwn(30) : error 032: array index out of bounds (variable \"tuzik\")
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
2 Errors.

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Jó, mégis rossz...
« Válasz #1 Dátum: 2012. december 24. - 13:33:55 »
+1 Show voters
#include a_samp
#include zcmd
new tuzik[5];
forward tobbi();
forward del();
CMD:firework(playerid, params[])
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetPlayerPos(playerid, x, y, z);
SetTimer(\"tobbi\", 10000, false);
SetTimer(\"del\", 15000, false);
tuzik[0] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
MoveObject(tuzik[0], x, y, z+20, 4.0, 0.0,0.0,0.0);
return 1;
}
public tobbi()
{
new Float:x, Float:y, Float:z;
GetObjectPos(tuzik[0], x, y, z);
tuzik[1] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[2] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[3] = CreateObject(19294, x, y, z, 0.0, 0.0, 0.0);
tuzik[4] = CreateObject(19294, x, y, z, .00, 0.0, 0.0);
MoveObject(tuzik[1], x, y, z+5, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[2], x, y+5, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[3], x+5, y, z, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
MoveObject(tuzik[4], x, y, z-5, 2.0, 0.0,0.0,0.0);
return 1;
}
public del()
{
for(new tu; tu < sizeof(tuzik); tu++) { DestroyObject(tuzik[tu]); } //kapuk törlése
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal