- 
				hali! az a gondom h hiába van egy kapum amit jelszóval lehet kinyitni de ha nem írok be semmit sem csak egy entert nyomok, akkor is kinyílik... tudna vki segíteni?
 [pawn]public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
 {
 if(response)
 {
 //response kezdés
 if(dialogid == DIALOG_PASS)
 {
 {
 if(response == 1)
 {
 if(!strcmp(inputtext,\"3321\")) // ide tetszõleges jelszót írj
 {
 SendClientMessage(playerid,-1,\"Jelszó megadva! Az ajtó kinyílt...\");
 MoveObject(kod,-1011.09613, -1063.24707, 125.11421,5);
 csuk = SetTimerEx(\"becsuk\",30000,0,\"i\",playerid);
 }
 else
 {
 
 SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó!\"); // ha nem jó a jelszó
 }
 return 1;
 }
 return 0;
 }
 }[/pawn]
- 
				esetleg az \'strcmp\' elõl vedd ki a felkiáltójelet.
 Szerk.: Hanem válna be próbáld még ki ezt:
 
 if(!strlen(inputtext)) return SendClientMessage(playerid, -1, \"írj is be valamit!\"); 
- 
				ha a strcmp elõl elveszem a ! jelet akkor a megadott jelszó lesz rossz és azon kívül bármit beírsz kinyissa
 de am meg beraktam oda
 
 if(!strlen(inputtext,\"3321\")) 
 
 de
 
 warning 202: number of arguments does not match definition 
- 
				azt rakd be pontosan amit írtam. ez csak a hosszúságát nézi a beírt szövegnek. Ha nem írt be semmit nincs hosszúsága = nem engedi tovább.
			
- 
				ja, csak nem olvastam végig, most már értem köszi :) ment a zöld pacsi
			
- 
				Én így használtam ma az strcmp-t és mûködött:
 
 if(strcmp(inputtext, \"3321\", true)) 
 
 Így elméletileg nem kéne engednie, hogy ha nem írsz be semmit, hibásan egyezzen a két string, illetve akkor lehagyható az ellenõrzés, miszerint a string hossza 0, vagy sem.