GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: DarkRobe - 2012. október 13. - 14:21:41

Cím: JELSZAVAS KAPU
Írta: DarkRobe - 2012. október 13. - 14:21:41
Sziasztok most egy jelszavas kapu hiba lenne nem tudom mit rontottam el még kezdõ vagyok és ezért ide fordultam (ismét) :D
A Script:
 

#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
      MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697, ,2.0); // KAPU NYITVA
      SetTimer(\"zar\",10000,0);
   }
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, ,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}

 
És az errorok:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
4 Errors.

 
A váalszokat elõre is köszi :)
Cím: JELSZAVAS KAPU
Írta: [ZzZ]Álmos - 2012. október 13. - 14:32:56
Létre van hozva az object amit mozgatni akarsz? Esetleg rossz kordináta!
Cím: JELSZAVAS KAPU
Írta: Kovacs_Richard - 2012. október 13. - 14:35:34
MoveObject-eknél van egy \"semmi\" paraméter ! azokat szedd ki !
 
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697, ,2.0);

 
helyett:
 
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp
 
if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\"))

 
ez meg azt jelenti hogy ha NEM KÜLÖNBÖZIK a 2 string...tehát az if és else részeket cseréld fel !
tehát valahogy így nézzen ki:
 

#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
      MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0); // KAPU NYITVA
      SetTimer(\"zar\",10000,0);
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
   }
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}
Cím: JELSZAVAS KAPU
Írta: DarkRobe - 2012. október 13. - 14:56:57
Nem látszik az object. Pedig mûködik.. :(
Cím: JELSZAVAS KAPU
Írta: Kovacs_Richard - 2012. október 13. - 15:41:46
script tetejére:
 
new object;

 
OnFilterScriptInit-be / OnGameModeInit-be
 
object = CreateObject(...);

 
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject
MoveObject-eknél meg a 980 helyére ezt:
 
object
Cím: JELSZAVAS KAPU
Írta: DarkRobe - 2012. október 13. - 16:05:37
Most így néz ki:
 

#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
new object;
object = CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, 0, 0, 269.98901367188);
}
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
      MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0); // KAPU NYITVA
      SetTimer(\"zar\",10000,0);
   }
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}

 
És egy error van:
 

C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Gta+Mp\\szerver\\filterscripts\\kapu.pwn(7) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664           Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
 
1 Error.

 
Segítsetek pls..
Cím: JELSZAVAS KAPU
Írta: Flash - 2012. október 13. - 18:51:01
#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
new object;
public OnFilterScriptInit()
{
object = CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, 0, 0, 269.98901367188);
return 1;
}
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
   {
       SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
   }
   else
   {
      SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
      MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0); // KAPU NYITVA
      SetTimer(\"zar\",10000,0);
   }
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}
Cím: JELSZAVAS KAPU
Írta: DarkRobe - 2012. október 13. - 19:00:39
Most látszik csak amikor kinyilik elkezd forogni pl elõtte Észak Dél irányba volt (Ez a jó)
És amikor becsukódik Kelet Nyugat irányba van (ez a rossz) mi lehet a gond?
Cím: JELSZAVAS KAPU
Írta: skyLine - 2012. október 13. - 21:41:43
FacingAngle-t állítsd át az alap objectéra