-
Sziasztok most egy jelszavas kapu hiba lenne nem tudom mit rontottam el még kezdõ vagyok és ezért ide fordultam (ismét) :D
A Script:
#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response == 1)
{
if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697, ,2.0); // KAPU NYITVA
SetTimer(\"zar\",10000,0);
}
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, ,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}
És az errorok:
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : warning 215: expression has no effect
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 001: expected token: \";\", but found \")\"
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : error 029: invalid expression, assumed zero
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\jelszokapu.pwn(28) : fatal error 107: too many error messages on one line
Compilation aborted.Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
4 Errors.
A váalszokat elõre is köszi :)
-
Létre van hozva az object amit mozgatni akarsz? Esetleg rossz kordináta!
-
MoveObject-eknél van egy \"semmi\" paraméter ! azokat szedd ki !
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697, ,2.0);
helyett:
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0);
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Strcmp
if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\"))
ez meg azt jelenti hogy ha NEM KÜLÖNBÖZIK a 2 string...tehát az if és else részeket cseréld fel !
tehát valahogy így nézzen ki:
#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response == 1)
{
if(!strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0); // KAPU NYITVA
SetTimer(\"zar\",10000,0);
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
}
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}
-
Nem látszik az object. Pedig mûködik.. :(
-
script tetejére:
new object;
OnFilterScriptInit-be / OnGameModeInit-be
object = CreateObject(...);
http://wiki.sa-mp.com/wiki/CreateObject
MoveObject-eknél meg a 980 helyére ezt:
object
-
Most így néz ki:
#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
new object;
object = CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, 0, 0, 269.98901367188);
}
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response == 1)
{
if(strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0); // KAPU NYITVA
SetTimer(\"zar\",10000,0);
}
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}
És egy error van:
C:\\Documents and Settings\\Dyr Oss\\Asztal\\Gta+Mp\\szerver\\filterscripts\\kapu.pwn(7) : error 010: invalid function or declaration
Pawn compiler 3.2.3664 Copyright (c) 1997-2006, ITB CompuPhase
1 Error.
Segítsetek pls..
-
#include a_samp
#define DIALOG_0 (0) // dialog
new object;
public OnFilterScriptInit()
{
object = CreateObject(980, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735, 0, 0, 269.98901367188);
return 1;
}
forward zar(playerid); // timer
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[])
{
if (strcmp(\"/nyit\", cmdtext, true) == 0)
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Kapunyitás:\",\"Kapunyitáshoz kérem a jelszavat:\",\"Rendben\",\"Mégse\"); // dialogot megjelenítjük
return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
if(dialogid == DIALOG_0)
{
if(response == 1)
{
if(strcmp(inputtext,\"robi19980626\")) // ide tetszõleges jelszót írj
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Hibás jelszó.\"); // ha nem jó a jelszó
}
else
{
SendClientMessage(playerid, 0xF50000FF, \"Kapu kinyitva, 10mp múlva zárúl.\"); // ha jó a jelszó
MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 9.6000003814697,2.0); // KAPU NYITVA
SetTimer(\"zar\",10000,0);
}
}
return 1;
}
return 0;
}
public zar(playerid) // zar timer
{
MoveObject(object, 1538.8000488281, -1625.5999755859, 15.300000190735,2.0); // KAPU ZÁRVA
SendClientMessage(playerid,0xF50000FF,\"Kapu bezárva.\");
return 1;
}
-
Most látszik csak amikor kinyilik elkezd forogni pl elõtte Észak Dél irányba volt (Ez a jó)
És amikor becsukódik Kelet Nyugat irányba van (ez a rossz) mi lehet a gond?
-
FacingAngle-t állítsd át az alap objectéra