GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: viktorka1 - 2011. november 26. - 19:05:12

Cím: Jelszavas kapu
Írta: viktorka1 - 2011. november 26. - 19:05:12
Hellosztok azt szertném tõtetek megkérdezni hogy, hogy lehet jelszós kaput csinálni !
olant hogyha pl beirom hogy :/nyit akkor kihoz egy dialogot hogy kérlek írd be a jelszót !
ha nem jó a jelszó kiírja mindenkinek hogy ...... (az illetõ=%s) megprópált belépni a ..... helyiségbe de nem sikerült neki !
ha jó akkor kinyílódjon és kírja mindenkinek hogy ........ sikeresen belépet a ....... helyiségbe !
ja és timimerrel 4 mp múlva becsukódjon !
válaszotokat elõre is köszönöm !
[mod]Kis helyesírás[/mod]
Cím: Jelszavas kapu
Írta: CANNONN - 2011. november 26. - 22:47:18
Szia!Jegyzettömbben csináltam, ha nem jó szólj! ;) :)
[pawn]
#define DIALOG_0 (0)
new kapunév;
kapunév = CreateObject(objectid, x, y, z, 0.0000, 0.0000, 270.0000);// írd át a kapu koordinátáira
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ])
{
if(!strcmp(\"/kapunyit\", cmdtext, true))
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Ahhoz hogy kinyíljon a kapu be kell írnod a jelszót!\",\"\",\"Nyitás\",\"Mégse\");
   return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"szöveg\"))//szöveg helyére írd, hogy mit kelljen neki beírnia
      {
      new name[MAX_PLAYER_NAME],string[200];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(string, sizeof string, \"%s megpróbálta kinyitni a valami kapuját, és sikerült is neki.\", name);//a valamit írd át amire szeretnéd
      SendClientMessageToAll(0x1aff00AA,string);
            MoveObject(kapunév, x, y, z, 3.0); // írd át a kapu koordinátáira
      SendClientMessage(playerid,0xff8000AA,\"A kapu 5 mp múlva becsukódik!\");
      SetTimerEx(\"kaputimer\", 50000*4, false, \"i\", playerid);
      }
      else
      {
      new name[MAX_PLAYER_NAME],string[200];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(string, sizeof string, \"%s megpróbálta kinyitni a valami kapuját, de nem sikerült neki.\", name);//a valamit írd át amire szeretnéd
      SendClientMessageToAll(0xff0000AA,string);
      }
   }
   return 1;
}
    return 0;
}
forward kaputimer(playerid);
public kaputimer(playerid)
{
   MoveObject(kapunév, x, y, z, 3.0); // írd át a kapu koordinátáira
   SendClientMessage(playerid,0xff8000AA,\"A kapu becsukódott!\");
   return 1;
}
[/pawn]
Vagy, ha nem tudod beilleszteni a megfelelõ helyekre akkor msn: [email protected].  ;) :)
Cím: Jelszavas kapu
Írta: [HUN]0.3c Scripter - 2011. november 27. - 11:26:23
Ránéztem Cannon munkájára és 1bõl 1hibát találtam.
Méghozzá DIALOG_STYLE_LIST
Ide DIALOG_STYLE_IMPUT kell.
Most én sem tudom ellenõrozni,ránézésre kaptam a hibát.
Cím: Jelszavas kapu
Írta: shadee - 2011. november 27. - 11:53:08
Idézetet írta: Cannonn date=1322344038\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"13754\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Szia!Jegyzettömbben csináltam, ha nem jó szólj! ;) :)
[pawn]
#define DIALOG_0 (0)
new kapunév;
kapunév = CreateObject(objectid, x, y, z, 0.0000, 0.0000, 270.0000);// írd át a kapu koordinátáira
public OnPlayerCommandText(playerid, cmdtext[ ])
{
if(!strcmp(\"/kapunyit\", cmdtext, true))
{
   ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_0, DIALOG_STYLE_LIST, \"Ahhoz hogy kinyíljon a kapu be kell írnod a jelszót!\",\"\",\"Nyitás\",\"Mégse\");
   return 1;
}
return 0;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    if(dialogid == DIALOG_0)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"szöveg\"))//szöveg helyére írd, hogy mit kelljen neki beírnia
      {
      new name[MAX_PLAYER_NAME],string[200];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(string, sizeof string, \"%s megpróbálta kinyitni a valami kapuját, és sikerült is neki.\", name);//a valamit írd át amire szeretnéd
      SendClientMessageToAll(0x1aff00AA,string);
            MoveObject(kapunév, x, y, z, 3.0); // írd át a kapu koordinátáira
      SendClientMessage(playerid,0xff8000AA,\"A kapu 5 mp múlva becsukódik!\");
      SetTimerEx(\"kaputimer\", 50000*4, false, \"i\", playerid);
      }
      else
      {
      new name[MAX_PLAYER_NAME],string[200];
      GetPlayerName(playerid, name, sizeof(name));
      format(string, sizeof string, \"%s megpróbálta kinyitni a valami kapuját, de nem sikerült neki.\", name);//a valamit írd át amire szeretnéd
      SendClientMessageToAll(0xff0000AA,string);
      }
   }
   return 1;
}
    return 0;
}
forward kaputimer(playerid);
public kaputimer(playerid)
{
   MoveObject(kapunév, x, y, z, 3.0); // írd át a kapu koordinátáira
   SendClientMessage(playerid,0xff8000AA,\"A kapu becsukódott!\");
   return 1;
}
[/pawn]
Vagy, ha nem tudod beilleszteni a megfelelõ helyekre akkor msn: [email protected].  ;) :)
 
helyett:
 
new kapu;
kapu == CreateObject(4002, 2436.1374511719, -2224.9931640625, 714.58868408203, 0, 0, 230);
public OnPlayerText(playerid, text[])
{
return 1;
}
CMD:kapu(playerid)
{
ShowPlayerDialog(playerid,213,DIALOG_STYLE_INPUT,\"kapu\",\"írd be a Jelszót!\",\"Gomb1\",\"Gomb2\");
return 1;
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
   if(dialogid == 213)
    {
        if(response == 1)
        {
            if(strcmp(inputtext,\"jelszó\"))
   {
   //ha jó a jelszó...
            MoveObject(kapu, x, y, z, 4.0);
   SetTimer(\"kaputimer\", 4000, false);
   }
   else
   {
   //ha rossz a jelszó..
      SendClientMessage(playerid,SZINID,\"Rossz jelszó!\");
   }
}
return 1;
}
    return 0;
}
forward kaputimer()
public kaputimer()
{
MoveObject(kapu, x, y, z, 4.0);
return 1;
}
Cím: Jelszavas kapu
Írta: CANNONN - 2011. november 27. - 12:38:35
Mark\" post=\"196737\" timestamp=\"1322389583\"]
Ránéztem Cannon munkájára és 1bõl 1hibát találtam.
Méghozzá DIALOG_STYLE_LIST
Ide DIALOG_STYLE_IMPUT kell.
Most én sem tudom ellenõrozni,ránézésre kaptam a hibát.
 
[/quote]
Igazad van, elírtam, kössz hogy szóltál.Javítva
Nem tudom, hogy mûködik e, de én szerintem azon kívül, hogy DIALOG_STYLE_INPUT helyett DIALOG_STYLE_LIST -ot írtam nincs hiba  ???
Cím: Jelszavas kapu
Írta: shadee - 2011. november 27. - 12:57:49
vagy ittvan ez a [TuT] http://sampforum.hu/index.php?topic=6501.0
Cím: Jelszavas kapu
Írta: viktorka1 - 2011. november 27. - 15:37:49
Köszönöm megoldottam !
Zárok !