Szerző Téma: Javitás!! :D  (Megtekintve 529 alkalommal)

Nem elérhető killse

  • 161
    • Profil megtekintése
Javitás!! :D
« Dátum: 2011. december 30. - 17:59:45 »
0 Show voters
[pawn]  new Float:health;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, health);
    if(health !=1000)
    {   
              SendClientMessage(playerid,RED,\"Ütköztél....\");
    }[/pawn]
Sziasztok az a problémám hogy ennek az  lenne a lényege hogyha ütközöl kocsival akkor kiírja egyszer hogy ütköztél de ennek ellenére ha összetörve marad egyfolytában írja  :\'( :\'( :\'( :\'(
Kérlek segítsetek :(

Nem elérhető Game94

  • 405
    • Profil megtekintése
Javitás!! :D
« Válasz #1 Dátum: 2011. december 30. - 19:22:57 »
0 Show voters
Ez így nem a legjobb módszer, erre írni kéne egy függvényt, de azt most nem tudom megírni.
Mód elejére:
[pawn]new uzenetkiirva[MAX_PLAYERS];[/pawn]   
[pawn]new Float:health;
    new veh;
    veh = GetPlayerVehicleID(playerid);
    GetVehicleHealth(veh, health);
    if(health !=1000)
    {   
         if(uzenetkiirva[playerid] == 0)
         {
              SendClientMessage(playerid,RED,\"Ütköztél....\");
              uzenetkiirva[playerid] = 1;
         }
    }
[/pawn]
/ me parancsba
[pawn]uzenetkiirva[playerid] = 0;[/pawn]

dexi

  • Vendég
Javitás!! :D
« Válasz #2 Dátum: 2011. december 30. - 20:41:09 »
0 Show voters
Ez így sem lesz jó, mivel ha beírja hogy /me akkor megint elküldi, tökmind1 hogy ütközött vagy nem. ( A jármû hp-jét fogja nézni. )

Javitás!! :D
« Válasz #3 Dátum: 2011. december 30. - 21:00:57 »
0 Show voters
Nemtom mûködni fog e, de majd meglátjuk:
Script tetejére:
[pawn]new bool:MessageSent[MAX_PLAYERS];
new VHP[MAX_PLAYERS][MAX_VEHICLES] = 0;[/pawn]
OnPlayerConnect alá:
MessageSent[playerid] = false;
SetTimerEx(\"VehHP\",1000,1,\"i\",playerid);
Script aljára:
 

forward VehHP(playerid);
public VehHP(playerid)
{
new hp;
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehid,hp);
VHP[playerid][vehid] = hp;
SetTimerEx(\"VehHP2\",500,1,\"i\",playerid);
return 1;
}
forward VehHP2(playerid);
public VehHP2(playerid)
{
new hp;
new vehid = GetPlayerVehicleID(playerid);
GetVehicleHealth(vehid,hp);
if(hp < VHP[playerid][vehid] && MessageSent[playerid] == false)
{
SendClientMessage(playerid,0xFF0000FF,\"Ütköztél!\");
MessageSent[playerid] = true;
}
else return 0;
return 1;
}

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal