Megvannak rá a pluginok, illetve a függvények, na meg a pontos algoritmusok, de szerintem hagyd a fenébe. Inkább használj timert, ugyanis hiteddel ellentétben egyáltalán nem laggoltat, sok játékos esetében sem. Én is nyugalommal használom a timereket. Nem véletlenül vannak. Állítsd be õket 1 percre, melybõl kiszámolható a pontos eltöltött idõ.
 
new EltoltottIdo = 123; // 2 óra és 3 perc
printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc
			
			
			
				Megvannak rá a pluginok, illetve a függvények, na meg a pontos algoritmusok, de szerintem hagyd a fenébe. Inkább használj timert, ugyanis hiteddel ellentétben egyáltalán nem laggoltat, sok játékos esetében sem. Én is nyugalommal használom a timereket. Nem véletlenül vannak. Állítsd be õket 1 percre, melybõl kiszámolható a pontos eltöltött idõ.
 
new EltoltottIdo = 123; // 2 óra és 3 perc
printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc
 
Ez a világ legnagyobb hülyesége. Szerintem. ( A figyelmeztetésem miatt, most nem adok mínuszt, hanem leírom a véleményem, örüljetek. :gumicsirke: )
Az idõzítõ ilyesfajta feladatra teljes mértékben felesleges!
Van egy egyszerû módja a játszott óra kiszámításának!
Létezik egy olyan, hogy Unix Idõ (rákattintva megtudhatod pontosan, hogy mi is az), mégpedig samp-ban is van alap függvény hozzá, amivel le lehet kérni..
Ami nem más mint a gettime függvény.
Gyakorlati példa 1 játékidõ kiszámolásához...
 
public OnPlayerConnect(playerid) {
    SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime()); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt..
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
    new EltoltottIdo = gettime() - GetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\");
    //és akkor Dfoglalo példája most jön a dologba..
    printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc
    return 1;
}
 
És akkor jön a kérdés, hogy hogyan mentsem.. Egyszerû.. 2 megoldás létezik.. A sz*rakodósat le se írom, csak a kézenfekvõt..
Minden kilépéskor elmented ezt a EltoltottIdo változó értékét, mint eltöltött idõ.. Betöltéskor pedig úgy mented a változót, hogy:
 
SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime() - BETÖLTÖTTIDÕVÁLTOZÓJA); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt.. + kivonjuk ebbõl az összegbõl a betöltött idõt
 
AFK Time-ot is ki lehet vonogatni.. Ha azt is ilyen alapon mentegeted, akkor logikával megtudod oldani..
[mod]Javítottam a 
 taget 
 tagre![/mod]
Dupla hozzászólás automatikusan összefûzve. ( [time]2014. augusztus 22. 19:23:37[/time] )
Nekem te ne javítsad. Nekem a sima code tag a szimpatikus.. Nem értem miért kell módosítgatni.. 
[mod]Azért, mert benne van a szabályzatban. :)[/mod]
			
			
			
				HMM. Nem lenne neki szabad 12 percet írni. :)
Ja igen.. Bocs..  A szöveg.. Óra = Perc .. Perc = Másodperc..
Javítva:
 
public OnPlayerConnect(playerid) {
    SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime()); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt..
    return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) {
    new EltoltottIdo = gettime() - GetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\");
    //és akkor Dfoglalo példája most jön a dologba..
    printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d perc %d másodperc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 perc 3 másodperc
    return 1;
}
 
[mod]Javítottam a 
 taget 
 tagre![/mod]