new EltoltottIdo = 123; // 2 óra és 3 percprintf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc
Megvannak rá a pluginok, illetve a függvények, na meg a pontos algoritmusok, de szerintem hagyd a fenébe. Inkább használj timert, ugyanis hiteddel ellentétben egyáltalán nem laggoltat, sok játékos esetében sem. Én is nyugalommal használom a timereket. Nem véletlenül vannak. Állítsd be õket 1 percre, melybõl kiszámolható a pontos eltöltött idõ. new EltoltottIdo = 123; // 2 óra és 3 percprintf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc
public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime()); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt.. return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new EltoltottIdo = gettime() - GetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\"); //és akkor Dfoglalo példája most jön a dologba.. printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc return 1;}
SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime() - BETÖLTÖTTIDÕVÁLTOZÓJA); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt.. + kivonjuk ebbõl az összegbõl a betöltött idõt
Megvannak rá a pluginok, illetve a függvények, na meg a pontos algoritmusok[/quote]Pontosan ilyeneket használ te is. De ha ez neked hülyeség, akkor hülyeség az is, amit te írtál. Fõleg mivel felhasználtad benne az én kódomat is. Most jöhetsz azzal, hogy de nem, te nem arra értetted, de mivel az egészet beidézted, ezért az egészre értetted. Mindegy, felejtsük el, viszont a mellett nem tudok elmenni, hogy hibás kódot írsz: Idézetet írta: Pedró date=1408727798\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"50278\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_TopicGyakorlati példa 1 játékidõ kiszámolásához... public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime()); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt.. return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new EltoltottIdo = gettime() - GetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\"); //és akkor Dfoglalo példája most jön a dologba.. printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc return 1;} Erre most én is mondhatnám: Ez a világ legnagyobb hülyesége. Szerintem. [/quote]Miért? Azért, mert az unix idõ másodperceket számol, nem pedig perceket. Innentõl pedig egyértelmû, hogy teljesen más eredményeket fogsz kapni, ha ezt használod. Csak a poén kedvéért leteszteltem és pár másodperc fent lét után 12 percet írt.
Gyakorlati példa 1 játékidõ kiszámolásához... public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime()); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt.. return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new EltoltottIdo = gettime() - GetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\"); //és akkor Dfoglalo példája most jön a dologba.. printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d óra %d perc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 óra 3 perc return 1;}
Ez a világ legnagyobb hülyesége. Szerintem. [/quote]Miért? Azért, mert az unix idõ másodperceket számol, nem pedig perceket. Innentõl pedig egyértelmû, hogy teljesen más eredményeket fogsz kapni, ha ezt használod. Csak a poén kedvéért leteszteltem és pár másodperc fent lét után 12 percet írt.
public OnPlayerConnect(playerid) { SetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\", gettime()); //elmentsük csatlakozáskor, a jelenlegi UNIX idõt.. return 1;}public OnPlayerDisconnect(playerid, reason) { new EltoltottIdo = gettime() - GetPVarInt(playerid, \"Connect_UNIXTIME\"); //és akkor Dfoglalo példája most jön a dologba.. printf(\"A szerveren eltöltött idõd: %d perc %d másodperc\", EltoltottIdo / 60, EltoltottIdo % 60); // A szerveren eltöltött idõd: 2 perc 3 másodperc return 1;}