Hát, ez attól is függ, hogy hányan vannak egyszerre csatlakozva. Összedobtam ezt, elvileg mûködnie kell:
public OnPlayerCommandText( playerid, cmdtext[ ] ) {
if( !strcmp( \"/players\", cmdtext, true ) ) {
static szStr[ 512 ], szName[ MAX_PLAYER_NAME ];
for( new x = 0; x < MAX_PLAYERS; ++x ) {
if( !IsPlayerConnected( x ) || IsPlayerNPC( x ) ) continue;
GetPlayerName( x, szName, MAX_PLAYER_NAME );
if( !szStr[ 0 ] ) format( szStr, sizeof szStr, \"%s\", szName );
else format( szStr, sizeof szStr, \"%s\\n%s\", szStr, szName );
}
ShowPlayerDialog( playerid, 12, DIALOG_STYLE_LIST, \"Játékosok\", szStr, \"Ok\", \"\" );
szStr[ 0 ] = EOS;
return 1;
}
return 0;
}
A szStr sztringnek 512 méretet adtam, mert számolj utána, ha minden játékosnak 24 karakteres a neve( de általában nem szokott annyi lenni, szóval ez még csak jobb ), akkor is ~21 játékost jelez.