GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: hegdavid95 - 2012. március 09. - 09:13:45

Cím: Játékos testrészeinek a pozíciója
Írta: hegdavid95 - 2012. március 09. - 09:13:45
Szasztok!
Az lenne a kérdésem, hogy valahogyan meg lehetne e oldani, hogy Lekérjük a játékos egyik testrészének a pozícióját például fej, has, láb.
Lehetséges ez valamilyen formában?
Cím: Játékos testrészeinek a pozíciója
Írta: Zsolesszka - 2012. március 09. - 12:48:52
Lekérni nem lehetséges még, csak közelíteni lehet az adatokra.
De mire kell neked?
A SetPlayerAttachedObject-nél megadhatod melyik testrészre csatolja fel az objectet, bone.
Cím: Játékos testrészeinek a pozíciója
Írta: hegdavid95 - 2012. március 09. - 17:12:14
Hát egy foci minigamet csinálok és amikor repül a labda, akkor a fejelésnél kéne pontosan kiszámítani a fej pocícióját, hogy a labda megfelelö szögbe pattanjon vissza, meg sok eltérés lehet a fej helyzetében a testhez viszonyítva például ha fut a játékos vagy egyhelyben áll
Cím: Játékos testrészeinek a pozíciója
Írta: Zsolesszka - 2012. március 09. - 18:57:47
Hirtelen a headshot filterscriptekre gondolok, amiben találhatsz valami kalkulációt játékos fej pozició megállapításra.
Cím: Játékos testrészeinek a pozíciója
Írta: hegdavid95 - 2012. március 09. - 19:40:41
Igen de az azt hiszem úgy mûködik, hogy a játékos Z pozíciójához hozzáad valamennyit és úgy nagyjábola  fej pozícióját kapjuk meg de szerintem ez nem annyira pontos, bár ha máshogy nem lehet megoldani akkor jó lesz ez is.