Szerző Téma: Játékos pozicionálása objektre!  (Megtekintve 1201 alkalommal)

Játékos pozicionálása objektre!
« Dátum: 2016. Október 09. - 10:38:05 »
0
Sziasztok!
Nos a kérdésem, én tolni szeretnék egy objektet amire ráhelyezek egy másik játékost, és ha mozgok akkor az objekt is mozog és a ráhelyezett játékos is.
Ez egyáltalán lehetséges? (Azt tudom, hogy Actorral és NPC-vel megoldható, de én játékossal szeretném!)
Edit:
Gondolkoztam, hogy lekérem az én poziciómat és elé spawnoltatok tizedmásodpercenként egy objeketet, majd a másik játékost pedig SetPos-olom folyamatosan, de az olyan kókány megoldás lenne.
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 09. - 10:42:21 írta Brian Harris »

Nem elérhető Levko

Játékos pozicionálása objektre!
« Válasz #1 Dátum: 2016. Október 14. - 16:03:15 »
0
Hogyha részletesebben és érthetőbben leírnád a problémádat, akkor többet tudnék segíteni. Hasonlóra gondoltál?
 
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2); //Rácsatoltunk a játékos fejére egy teknõs tárgyat a 3. tárhelyen
    SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 19487, 2, 0.101, -0.0, 0.0, 5.50, 84.60, 83.7, 1, 1, 1, 0xFF00FF00);
//Itt rácsatoltunk egy fehér sapkát a játékos fejére, ami zöld és a negyedik tárhelyen található
    return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 14. - 16:19:17 írta Levko »

Játékos pozicionálása objektre!
« Válasz #2 Dátum: 2016. Október 14. - 16:37:35 »
0
Egy olyan object amely veled együtt mozog + ezzel az objectel egy másik játékos is mozog. Ha jól értelmezem.

Játékos pozicionálása objektre!
« Válasz #3 Dátum: 2016. Október 15. - 15:38:33 »
+1
Nem értem ezen mit nem lehet érteni, ha nem érted inkább maradj csendben.
Jó értelmezés.
 
Idézetet írta: Memphis date=1476455855\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"63315\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Egy olyan object amely veled együtt mozog + ezzel az objectel egy másik játékos is mozog. Ha jól értelmezem.
 
« Utoljára szerkesztve: 2016. Október 15. - 15:41:34 írta Brian Harris »

Játékos pozicionálása objektre!
« Válasz #4 Dátum: 2016. Október 15. - 19:11:10 »
+1
Ha már közöm van a témához akkor próbálok helpelni. Nagyon úgy néz ki hogy nem túl jó megoldást kell használni, de kivitelezhető. Az általad leírt timeres megoldással. Nekem se jut eszembe más megoldás.
 
Gondolkoztam, hogy lekérem az én poziciómat és elé spawnoltatok tizedmásodpercenként egy objeketet, majd a másik játékost pedig SetPos-olom folyamatosan, de az olyan kókány megoldás lenne.[/quote]

Játékos pozicionálása objektre!
« Válasz #5 Dátum: 2016. Október 15. - 21:41:52 »
+1
Egy hordagyas pelda. A jatekos pozicionalast objectre en se tudom megoldani,
 
CMD:hordagy(playerid, params[]){
        new hordagy, hordagyobj[MAX_PLAYERS];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, !\"Kocsiban nem vehetsz elõ hordágyat!\");
if(hordagytoll[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, !\"Már tolsz egy hordágyat!\");
if(hordagy == MAX_HORDAGY) return SendClientMessage(playerid, -1, !\"Nem tudsz több hordágyat kivenni!\");{
SendClientMessage(playerid, -1, !\"Kivetted a hordágyat a kocsiból!\");
hordagyobj[playerid] = CreateObject(2146, 0.0, 1.38, -0.5,  0.0,0.0,0.0);
AttachObjectToPlayer(hordagyobj[playerid], playerid, 0.0, 1.38, -0.5,  0.0,0.0,0.0);
SetPlayerSpecialAction( playerid, SPECIAL_ACTION_CARRY );
SetPVarInt(playerid, \"hordagy\", 1);
hordagytoll[playerid] = 1;
}
return 1;
}
server.redcountystories.org:7777

Nem elérhető MonKey

  • 125
    • Profil megtekintése
Játékos pozicionálása objektre!
« Válasz #6 Dátum: 2016. Október 15. - 22:29:33 »
+1
Lenne 1 ötletem.
Tehát indítasz egy timert pl 300ms-al.
Lekéred a játékos pozicióját minden egyes pillanatban és azt hozzá adod az objecthez és a playerhez.
Esetleg még azt megtudod csinálni hogy forduljon is. :D
Sajnos kóddal nem tudok szolgálni de talán más.
Sok szerencsét :D

Játékos pozicionálása objektre!
« Válasz #7 Dátum: 2016. Október 16. - 18:50:11 »
+1
Ugyan ezt írtuk le 2x csak nem magyaráztuk mert a kérdező érti a dolgát.

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal