public OnPlayerSpawn(playerid){ SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2); //Rácsatoltunk a játékos fejére egy teknõs tárgyat a 3. tárhelyen SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 19487, 2, 0.101, -0.0, 0.0, 5.50, 84.60, 83.7, 1, 1, 1, 0xFF00FF00);//Itt rácsatoltunk egy fehér sapkát a játékos fejére, ami zöld és a negyedik tárhelyen található return 1;}
Egy olyan object amely veled együtt mozog + ezzel az objectel egy másik játékos is mozog. Ha jól értelmezem.
Gondolkoztam, hogy lekérem az én poziciómat és elé spawnoltatok tizedmásodpercenként egy objeketet, majd a másik játékost pedig SetPos-olom folyamatosan, de az olyan kókány megoldás lenne.[/quote]
CMD:hordagy(playerid, params[]){ new hordagy, hordagyobj[MAX_PLAYERS];if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, !\"Kocsiban nem vehetsz elõ hordágyat!\");if(hordagytoll[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, !\"Már tolsz egy hordágyat!\");if(hordagy == MAX_HORDAGY) return SendClientMessage(playerid, -1, !\"Nem tudsz több hordágyat kivenni!\");{SendClientMessage(playerid, -1, !\"Kivetted a hordágyat a kocsiból!\");hordagyobj[playerid] = CreateObject(2146, 0.0, 1.38, -0.5, 0.0,0.0,0.0);AttachObjectToPlayer(hordagyobj[playerid], playerid, 0.0, 1.38, -0.5, 0.0,0.0,0.0);SetPlayerSpecialAction( playerid, SPECIAL_ACTION_CARRY );SetPVarInt(playerid, \"hordagy\", 1);hordagytoll[playerid] = 1;}return 1;}