Hogyha részletesebben és érthetőbben leírnád a problémádat, akkor többet tudnék segíteni. Hasonlóra gondoltál?
public OnPlayerSpawn(playerid)
{
SetPlayerAttachedObject(playerid, 3, 1609, 2); //Rácsatoltunk a játékos fejére egy teknõs tárgyat a 3. tárhelyen
SetPlayerAttachedObject(playerid, 4, 19487, 2, 0.101, -0.0, 0.0, 5.50, 84.60, 83.7, 1, 1, 1, 0xFF00FF00);
//Itt rácsatoltunk egy fehér sapkát a játékos fejére, ami zöld és a negyedik tárhelyen található
return 1;
}
Egy hordagyas pelda. A jatekos pozicionalast objectre en se tudom megoldani,
CMD:hordagy(playerid, params[]){
new hordagy, hordagyobj[MAX_PLAYERS];
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) return SendClientMessage(playerid, -1, !\"Kocsiban nem vehetsz elõ hordágyat!\");
if(hordagytoll[playerid] == 1) return SendClientMessage(playerid, -1, !\"Már tolsz egy hordágyat!\");
if(hordagy == MAX_HORDAGY) return SendClientMessage(playerid, -1, !\"Nem tudsz több hordágyat kivenni!\");{
SendClientMessage(playerid, -1, !\"Kivetted a hordágyat a kocsiból!\");
hordagyobj[playerid] = CreateObject(2146, 0.0, 1.38, -0.5, 0.0,0.0,0.0);
AttachObjectToPlayer(hordagyobj[playerid], playerid, 0.0, 1.38, -0.5, 0.0,0.0,0.0);
SetPlayerSpecialAction( playerid, SPECIAL_ACTION_CARRY );
SetPVarInt(playerid, \"hordagy\", 1);
hordagytoll[playerid] = 1;
}
return 1;
}