GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: ThisIsMe - 2013. június 15. - 11:32:19

Cím: játékos pontszámainak mentése?
Írta: ThisIsMe - 2013. június 15. - 11:32:19
sziasztok!
azt szeretném kérni tõletek,hogy egy regisztrációs dologgal összefûzve valaki tudna-e egy pontszám mentõ bizbaszt? :)
Arra szeretném ahsználn,ihogy ha a játékos vissza jön gamelni akkor uygan ott folytassa PONTSZÁMILAG ahol elkezdte.
Cím: játékos pontszámainak mentése?
Írta: FreePlay - 2013. június 15. - 12:43:35
Esetleg erre gondoltál???
 
#include <a_samp>
#include <dutils>
#include <dudb>
#include <dini>
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Pont[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Pont, sizeof(Pont), \"/Szerver/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(Pont)) {
    }
    else
{
    dini_IntSet(Pont, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
    }
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
    format(Pont, sizeof(Pont), \"/Szerver/%s.ini\",nev);
    if(!dini_Exists(Pont)) {
    dini_Create(Pont);
    dini_IntSet(Pont, \"Score\", 0);
    SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Score\"));
    }
    else
{
    SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Score\"));
    }
    return 1;
}

 
A ScriptFiles mappába  hozzál létre egy Szerver mappát, amibe menti a cuccokat!   
Eredeti Téma :
http://sampforum.hu/index.php?topic=25931.msg276611#msg276611
Cím: játékos pontszámainak mentése?
Írta: ROOCK - 2013. június 15. - 12:53:16
tess ez elmenti a pénzt és a pontot annyi hogy a scriptfiles-be tegyél egy ROOCKadmin mappát azon belül meg egy Users mappát és készen is vagy :) használd egészseggel :P x)
 
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define PATH \"/ROOCKadmin/Users/%s.rock\"
enum pInfo
{
    pPass,
    pCash,
    pScore,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
    INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
    INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
    INI_Int(\"Score\",PlayerInfo[playerid][pScore]);
    return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
    if(fexist(UserPath(playerid)))
    {
    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"{FFFFFF}Ird be a a jelszavad\",\"Login\",\"Quit\");
    }else{
    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"{FFFFFF}Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
    new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
    INI_SetTag(File,\"data\");
    INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
    INI_WriteInt(File,\"Score\",GetPlayerScore(playerid));
    INI_Close(File);
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
    switch( dialogid )
    {
        case DIALOG_REGISTER:
        {
            if (!response) return Kick(playerid);
            if(response)
            {
                if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció...\",\"{F81414}Rossz jelszót adtál meg.\\n{FFFFFF}Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
                new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
                INI_SetTag(File,\"data\");
                INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext));
                INI_WriteInt(File,\"Cash\",0);
                INI_WriteInt(File,\"Score\",0);
                INI_Close(File);
                SendClientMessage(playerid, 0x1eff00AA, \"Beregisztráltál!!\");
            }
        }
        case DIALOG_LOGIN:
        {
            if ( !response ) return Kick ( playerid );
            if( response )
            {
                if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])
                {
                    INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
                    GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pCash]);
                    SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pScore]);
                    SendClientMessage(playerid, 0x1eff00AA, \"Bejelentkeztél!\");
                }
                else
                {
                    ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",\"{F81414}Nem helyes jelszót adtál meg\\n{FFFFFF}Ird be újra a belépéshez\",\"Login\",\"Quit\");
                }
                return 1;
            }
            return 1;
        }
}
return 0;
}
stock UserPath(playerid)
{
    new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
    GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
    format(string,sizeof(string),PATH,playername);
    return string;
}
stock udb_hash(buf[]) {
    new length=strlen(buf);
    new s1 = 1;
    new s2 = 0;
    new n;
    for (n=0; n<length; n++)
    {
       s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
       s2 = (s2 + s1)     % 65521;
    }
    return (s2 << 16) + s1;
}
Cím: játékos pontszámainak mentése?
Írta: ZyZu. - 2013. június 15. - 12:54:32
http://sampforum.hu/index.php?topic=27568.0