Esetleg erre gondoltál???
#include <a_samp>
#include <dutils>
#include <dudb>
#include <dini>
new nev[MAX_PLAYER_NAME];
new Pont[100];
public OnPlayerDisconnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Pont, sizeof(Pont), \"/Szerver/%s.ini\",nev);
if(!dini_Exists(Pont)) {
}
else
{
dini_IntSet(Pont, \"Score\", GetPlayerScore(playerid));
}
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GetPlayerName(playerid, nev, sizeof(nev));
format(Pont, sizeof(Pont), \"/Szerver/%s.ini\",nev);
if(!dini_Exists(Pont)) {
dini_Create(Pont);
dini_IntSet(Pont, \"Score\", 0);
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Score\"));
}
else
{
SetPlayerScore(playerid, dini_Int(Pont, \"Score\"));
}
return 1;
}
A ScriptFiles mappába hozzál létre egy Szerver mappát, amibe menti a cuccokat!
Eredeti Téma :
http://sampforum.hu/index.php?topic=25931.msg276611#msg276611
tess ez elmenti a pénzt és a pontot annyi hogy a scriptfiles-be tegyél egy ROOCKadmin mappát azon belül meg egy Users mappát és készen is vagy :) használd egészseggel :P x)
#include <a_samp>
#include <YSI\\y_ini>
#define DIALOG_REGISTER 1
#define DIALOG_LOGIN 2
#define PATH \"/ROOCKadmin/Users/%s.rock\"
enum pInfo
{
pPass,
pCash,
pScore,
}
new PlayerInfo[MAX_PLAYERS][pInfo];
forward LoadUser_data(playerid,name[],value[]);
public LoadUser_data(playerid,name[],value[])
{
INI_Int(\"Password\",PlayerInfo[playerid][pPass]);
INI_Int(\"Cash\",PlayerInfo[playerid][pCash]);
INI_Int(\"Score\",PlayerInfo[playerid][pScore]);
return 1;
}
public OnPlayerConnect(playerid)
{
if(fexist(UserPath(playerid)))
{
INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Bejelentkezés\",\"{FFFFFF}Ird be a a jelszavad\",\"Login\",\"Quit\");
}else{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Regisztráció...\",\"{FFFFFF}Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
}
return 1;
}
public OnPlayerDisconnect(playerid, reason)
{
new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
INI_SetTag(File,\"data\");
INI_WriteInt(File,\"Cash\",GetPlayerMoney(playerid));
INI_WriteInt(File,\"Score\",GetPlayerScore(playerid));
INI_Close(File);
}
public OnDialogResponse(playerid, dialogid, response, listitem, inputtext[])
{
switch( dialogid )
{
case DIALOG_REGISTER:
{
if (!response) return Kick(playerid);
if(response)
{
if(!strlen(inputtext)) return ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_REGISTER, DIALOG_STYLE_INPUT, \"Regisztráció...\",\"{F81414}Rossz jelszót adtál meg.\\n{FFFFFF}Ird be a jelszavad az új acountért.\",\"Register\",\"Quit\");
new INI:File = INI_Open(UserPath(playerid));
INI_SetTag(File,\"data\");
INI_WriteInt(File,\"Password\",udb_hash(inputtext));
INI_WriteInt(File,\"Cash\",0);
INI_WriteInt(File,\"Score\",0);
INI_Close(File);
SendClientMessage(playerid, 0x1eff00AA, \"Beregisztráltál!!\");
}
}
case DIALOG_LOGIN:
{
if ( !response ) return Kick ( playerid );
if( response )
{
if(udb_hash(inputtext) == PlayerInfo[playerid][pPass])
{
INI_ParseFile(UserPath(playerid), \"LoadUser_%s\", .bExtra = true, .extra = playerid);
GivePlayerMoney(playerid, PlayerInfo[playerid][pCash]);
SetPlayerScore(playerid, PlayerInfo[playerid][pScore]);
SendClientMessage(playerid, 0x1eff00AA, \"Bejelentkeztél!\");
}
else
{
ShowPlayerDialog(playerid, DIALOG_LOGIN, DIALOG_STYLE_INPUT,\"Login\",\"{F81414}Nem helyes jelszót adtál meg\\n{FFFFFF}Ird be újra a belépéshez\",\"Login\",\"Quit\");
}
return 1;
}
return 1;
}
}
return 0;
}
stock UserPath(playerid)
{
new string[128],playername[MAX_PLAYER_NAME];
GetPlayerName(playerid,playername,sizeof(playername));
format(string,sizeof(string),PATH,playername);
return string;
}
stock udb_hash(buf[]) {
new length=strlen(buf);
new s1 = 1;
new s2 = 0;
new n;
for (n=0; n<length; n++)
{
s1 = (s1 + buf[n]) % 65521;
s2 = (s2 + s1) % 65521;
}
return (s2 << 16) + s1;
}