Szerző Téma: Játékos pontszám alapján írás  (Megtekintve 1069 alkalommal)

Játékos pontszám alapján írás
« Dátum: 2013. február 06. - 15:46:06 »
0 Show voters
Sziasztok!
Kellene nekem egy valami,ami folyamatosan kéri a játékosok pontjait,és ha 1van akkor sendclientmesage (1pontot értél el) stb egészen 40-ig :O :)
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 06. - 16:40:39 írta ThisIsMe »

Játékos pontszám alapján írás
« Válasz #1 Dátum: 2013. február 06. - 17:31:17 »
0 Show voters
A pontok nálad az ölésekkel egyenlõk vagy attól függetlenek?

Játékos pontszám alapján írás
« Válasz #2 Dátum: 2013. február 06. - 22:33:08 »
0 Show voters
Na ez engem is érdekelne.

Játékos pontszám alapján írás
« Válasz #3 Dátum: 2013. február 07. - 13:06:22 »
0 Show voters
Pont=ölések száma :)

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
Játékos pontszám alapján írás
« Válasz #4 Dátum: 2013. február 07. - 13:15:11 »
+1 Show voters

new olesek[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[32];
olesek[killerid] += 1;
SetPlayerScore(killerid,olesek[killerid]);
format(string,sizeof(string),\"Ölések száma: %d\",olesek[playerid]);
SendClientMessage(killerid,-1,string);
return 1;
}
« Utoljára szerkesztve: 2013. február 07. - 13:22:33 írta shadee »

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Játékos pontszám alapján írás
« Válasz #5 Dátum: 2013. február 07. - 13:21:13 »
+1 Show voters
Idézetet írta: shadee date=1360239311\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33491\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new olesek[MAX_PLAYERS];
new string[128];
olesek[killerid] += 1;
SetPlayerScore(killerid,olesek[killerid]);
format(string,sizeof(string),\"Ölések száma: %d\",olesek[playerid]);
SendClientMessage(killerid,-1,string);
return 1;
}

 

Ez mindig 1 -et fog írni.

new olesek[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
new string[32];
olesek[killerid] += 1;
SetPlayerScore(killerid,olesek[killerid]);
format(string,32,\"Ölések száma: %d\",olesek[killerid]);
SendClientMessage(killerid,-1,string);
return 1;
}

Nem elérhető shadee

  • 1073
    • Profil megtekintése
Játékos pontszám alapján írás
« Válasz #6 Dátum: 2013. február 07. - 13:21:56 »
0 Show voters
tényleg,mivel a változót ott hozza létre,és felülírja.

Játékos pontszám alapján írás
« Válasz #7 Dátum: 2013. február 07. - 15:42:17 »
0 Show voters
Nem erre gondoltam :)
Hanem hogy lehessen bõvíteni (bár ez is szép megoldás,ment a +)
Pl: Ha 1pontja van akkor adjon neki minigunt,ha 2-resetplayerweapons és sawnoff stb :)

Nem elérhető Casamiro

  • 1046
    • Profil megtekintése
Játékos pontszám alapján írás
« Válasz #8 Dátum: 2013. február 07. - 15:49:06 »
+1 Show voters
new olesek[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        olesek[killerid] ++;
        switch(olesek[killerid])
        {
            case 1: // 1 ölés
            {
                GivePlayerWeapon(playerid, 38, 100);
            }
            case 2: // 2 ölés
            {
                ResetPlayerWeapons(playerid);
                GivePlayerWeapon(playerid, 26, 100);
            }
        }
        return 1;
}

Játékos pontszám alapján írás
« Válasz #9 Dátum: 2013. február 07. - 15:54:56 »
0 Show voters
Idézetet írta: Casamiro date=1360248546\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"33491\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic

new olesek[MAX_PLAYERS];
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
        olesek[killerid] ++;
        switch(olesek[killerid])
        {
            case 1: // 1 ölés
            {
                GivePlayerWeapon(playerid, 38, 100);
            }
            case 2: // 2 ölés
            {
                ResetPlayerWeapons(playerid);
                GivePlayerWeapon(playerid, 26, 100);
            }
        }
        return 1;
}

 

Köszönöm szépen!
Zárok!
(+ ment!)

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal