GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: palesz_88 - 2011. június 18. - 18:52:15

Cím: Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
Írta: palesz_88 - 2011. június 18. - 18:52:15
Na a cím kicsit elfuserált lett de a kérdésem, hogy hogyan lehetne megcsinálni, hogy amerre a játékos néz, arra legyen fordítva a lehívott kocsija is?
pl.: mondjuk a nézõszögem vagymim 180 és ha lehivok egy kocsit akkor az is arra forduljon
Cím: Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
Írta: Epsilon - 2011. június 18. - 18:57:06
new Float: pangle;
GetPlayerFacingAngle(playerid,pangle);
SetVehicleZAngle(vehicleid,pangle);

 
A playerid-t és a vehicleid -t cseréld arra amit használsz.
Cím: Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
Írta: palesz_88 - 2011. június 18. - 19:16:31
Nem jó :(
Cím: Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
Írta: Flash - 2011. június 18. - 22:03:37
Nekem ilyen nrg lehívom van pl 90 fokban állok beírom /nrg egybõl ráül és ugyanúgy 90 fokba rak az nrg re.
Kódja:
ZCMD:
 
COMMAND:nrg(playerid,params[])
{
new NRG[MAX_PLAYERS];
new Float:P[4];
if( NRG[playerid] > 0 ) DestroyVehicle(NRG[playerid]);
if(IsPlayerInAnyVehicle(playerid)) RemovePlayerFromVehicle(playerid);
GetPlayerPos(playerid,P[0],P[1],P[2]);
GetPlayerFacingAngle(playerid, P[3]);
NRG[playerid] = CreateVehicle(522,P[0],P[1],P[2], P[3], -1,-1,-1);
PutPlayerInVehicle(playerid, NRG[playerid], 0);
LinkVehicleToInterior(NRG[playerid], GetPlayerInterior(playerid));
return 1;
}
Cím: Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
Írta: palesz_88 - 2011. június 18. - 22:29:53
Áh nem mûködik igy se...
Cím: Játékos nézõszög ->> Jármû fordulat
Írta: Gang[St]e[R] - 2011. június 19. - 00:08:24
Epsiln megoldása jó, max valamit elrontottál.