Gondolatmenetem:
1. Létrehozod az összes jármûvet (ajánlott: tömb ----> new cars[20]; )
2. PutPlayerInVehicle(playerid, cars[iD], 0);Példaszkript 3 autóval:[pawn]
#include a_samp
#include zcmd
new cars[3];
public OnFilterScriptInit()
{
cars[0] = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
cars[1] = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
cars[2] = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
return 1;
}
public OnFilterScriptExit()
{
DestroyVehicle(cars[0]), DestroyVehicle(cars[1]), DestroyVehicle(cars[2]);
return 1;
}
CMD:prandomv(playerid)
{
switch(random(3))
{
case 0: PutPlayerInVehicle(playerid, cars[0], 0);
case 1: PutPlayerInVehicle(playerid, cars[1], 0);
case 2: PutPlayerInVehicle(playerid, cars[2], 0);
}
return 1;
}
[/pawn]
Nincs tesztelve. Ha mûködik, tetszikelést.
Jaj, utólag olvasom, hogy amiben nincs játékos. Nos, azt sem nehéz megoldani. Mindegyik case elágazásnál lekérdezed, hogy ülnek e a cars[iD] kocsiban. Ha igen, tovább lépteted a \"dolgot\", és egy másik kocsiba rakod be a játékost. Remélem, érthetõ.