#include <a_samp>new count[MAX_PLAYERS];forward CheckHealth();public OnFilterScriptInit(){SetTimer(\"CheckHealth\",1000,0);return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public CheckHealth(){for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++){new Float:health;GetPlayerHealth(i,health);if(health < 20){ if(count == 0)//hogy ne floodoljon az üzenet { //Ide lesz az anim stb. SendClientMessage(i,-1,\"Megsebesültél annyira hogy nem tudsz felkelni!!\"); TogglePlayerControllable(i,0); count++; }}else return count = 1;}return 1;}
Lekéred a játékosnak az életét a GetPlayerHealth függvényel és ha 15% élete van akkor animációba teszed.. probálgasd.. csak így tanulod meg és csinálsz egy timert ami frissíti a játékosok életét ezt ha lehet ne OnPlayerUpdate callbackel csináld mivel nagy lagg lehet ha 30 játékos van a szerveren.
#include <a_samp>new count[MAX_PLAYERS];forward CheckHealth();public OnFilterScriptInit(){ SetTimer(\"CheckHealth\",1000,0); return 1;}public OnFilterScriptExit(){ return 1;}public CheckHealth(){ for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) { new Float:health; GetPlayerHealth(i,health); if(health < 20) { if(count == 0)//hogy ne floodoljon az üzenet { //Ide lesz az anim stb. SendClientMessage(i,-1,\"Megsebesültél annyira hogy nem tudsz felkelni!!\"); TogglePlayerControllable(i,0); count++; } } else return count = 0; } return 1;}
#include <a_samp>new count[MAX_PLAYERS];forward CheckHealth();public OnFilterScriptInit(){ SetTimer(\"CheckHealth\",1000,1); return 1;}public OnFilterScriptExit(){ return 1;}public CheckHealth(){ for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++) { new Float:health; GetPlayerHealth(i,health); if(health < 20) { if(count == 0)//hogy ne floodoljon az üzenet { //Ide lesz az anim stb. SendClientMessage(i,-1,\"Megsebesültél annyira hogy nem tudsz felkelni!!\"); TogglePlayerControllable(i,0); count++; } } else return count = 0; } return 1;}
#include <a_samp>new count[MAX_PLAYERS];forward CheckHealth();public OnFilterScriptInit(){SetTimer(\"CheckHealth\",1000,0);return 1;}public OnFilterScriptExit(){return 1;}public CheckHealth(){for(new i;i<MAX_PLAYERS;i++){new Float:health;GetPlayerHealth(i,health);if(health < 20){ if(count == 0)//hogy ne floodoljon az üzenet { //Ide lesz az anim stb. SendClientMessage(i,-1,\"Megsebesültél annyira hogy nem tudsz felkelni!!\"); TogglePlayerControllable(i,0); count++; }}else return count = 1;}return 1;} Ez alatt nem lehetne létrehozni ezt a dolgot?http://wiki.sa-mp.com/wiki/OnPlayerTakeDamageMert akkor nem kell idõnként az összes játékost életét ellenõrizni hanem csak akkor mikor sebzõdik és csak annak a játékosnak. [/quote]Ha jól emlékszem, de. De semmiképp sem idõzítõvel.