-
Hello,Valaki segitene abban hogy hogyan lehet azt meg csinalni hogy egy jatekosnak a gombjait kerje le.Ne csak Up,Down,Left,Right,hanem KEY_FIRE,KEY_SPRINT stb.
Maskent mondva lehetseges e valahogy hogy:
if(oldkeys[playerid] == KEY_JUMP)
vagy valahogy igy.Elore is koszonom.
-
OnPlayerKeyStateChange(...)
máshogy azthiszem nem lehet.
-
De mukodik ez alatt.Meg nem probaltam.
Annyi hogy ott csak ugy van hogy:
if (newkeys & KEY_SPRINT)
De lehet igy is hasznalni?
if (newkeys[playerid] & KEY_SPRINT)
-
Az OnPlayerKeyState függvény egy játékoshoz tartozik. Tehát vedd úgy mintha a newkeys mindig a te ID-ddet használja. De ha mégis így akarod akkor.
GetPlayerKeys( playerid, keys, updown, leftright ); // playerid == az ID akire lekérdezed.
if( keys & KEY_UP ) { // Példa.
-
Ezt tudtam.De a gond az hogy nekem kene a jatekosnak a KEY_FIRE,KEY_SPRINT stb,nem csak fel,le,balra,jobbra.Erted?
-
Az elõzõben leírtam... kicseréled a KEY_UP-ot KEY_FIRE-ra.
-
Ertem.Koszi akkor.