GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: xSkillZ7x - 2012. július 08. - 20:24:29

Cím: Jatekos elotti pozicio
Írta: xSkillZ7x - 2012. július 08. - 20:24:29
Hello.A multkor lattam itt a forumon azt amire szuksegem van,de most nem talalom meg.
A lenyege az lenne,hogy hogy tudom le kerdezni a jatekos elotti poziciot.Azaz hogy lekerdezzem a jatekos facingangle et es azon a facing angle en egy poziciot.Remelem hogy ertitek.
O-jatekos
X-pozicio
> - az irany,amerre a jatekos fordul
O>-------X
X
|
|
|
|
^
O
Remelem ertitek
Mondok egy peldat,ami segit a megertesben.
A jarmu mindig a jatekos ele spawnoljon.Nem szamit hogy merre fordult a jatekos,a jarmu mindig ele spawnoljon.
Cím: Jatekos elotti pozicio
Írta: TengeriMalac - 2012. július 08. - 20:49:31
stock Float:GetPosInFrontOfPlayer(playerid, &Float:x, &Float:y, Float:distance)
{
    new Float:a;
    GetPlayerPos(playerid, x, y, a);
    switch(IsPlayerInAnyVehicle(playerid))
    {
        case 0: GetPlayerFacingAngle(playerid, a);
        case 1: GetVehicleZAngle(GetPlayerVehicleID(playerid), a);
    }
    x += (distance * floatsin(-a, degrees));
    y += (distance * floatcos(-a, degrees));
    return a;
}

 
Használata
 
new Float:X, Float:Y, Float:Z;
GetPlayerPos(playerid, X, Y, Z);
GetPosInFrontOfPlayer(playerid, X, Y, 10.0);
CreateVehicle(411, X, Y, Z, 0.0, 0, 0, -1);
Cím: Jatekos elotti pozicio
Írta: xSkillZ7x - 2012. július 08. - 21:06:36
Tudtam hogy sinus is kell bele.Viszont nem tudtam.Koszi
Cím: Jatekos elotti pozicio
Írta: ZyZu. - 2012. július 08. - 21:25:49
Ha meg van a megoldás zárd le a témát.
Megkérnék minden kedves témanyitót, ha kérdésére/kérésére választ kapott, akkor legyen szíves használni, a \"Téma megoldva\" funkciót!
Cím: Jatekos elotti pozicio
Írta: xSkillZ7x - 2012. július 08. - 21:44:50
Tudom.Lezarom.