GTA Közösség - A magyar GTA fórum

San Andreas Multiplayer (SA-MP) => SA-MP: Szerverfejlesztés => Segítségkérés => A témát indította: inf - 2014. December 24. - 14:35:27

Cím: Játékos adatainak tárolása
Írta: inf - 2014. December 24. - 14:35:27
Sziasztok!
Ti szerintetek hogyan érdemes tárolni a játékos adatait?
Ki melyiket ajánlja?
1. Enumerators
 
enum e_PlayerInfo
{
    Money,
    Score,
    Kills,
    Deaths
};
new pInfo[MAX_PLAYERS][e_PlayerInfo];

 
2.
 
new Money[MAX_PLAYERS];
new Score[MAX_PLAYERS];
new Kills[MAX_PLAYERS];
new Deaths[MAX_PLAYERS];

 
3. Player variable
 
SetPVarInt(playerid, \"Money\", 123);
SetPVarInt(playerid, \"Score\", 123);
SetPVarInt(playerid, \"Kills\", 123);
SetPVarInt(playerid, \"Deaths\", 123);

 
Válaszokat előre is köszönöm!
Cím: Játékos adatainak tárolása
Írta: citromhun - 2014. December 24. - 15:29:46
Az 1. megoldás.
Cím: Játékos adatainak tárolása
Írta: Awide - 2014. December 24. - 15:48:08
Gondolom fájlból akarod betölteni, PVarok használata itt fölösleges lenne, hiszen azok sokkal több memóriát használnak mint a normális enumátorok. Egyébként ha a szervered a játékosaid számához igazítod akkor sokkal jobb lesz, a MAX_PLAYERS-t kellene igazítanod, és akkor nem lesz annyi felesleges tömböd.
A legtöbb script az elérhető memória 1 százalékát használja ezért szinte nem is számít, bár mindig a leghatékonyabb program elkészítésére kell törökedni. :)
Cím: Játékos adatainak tárolása
Írta: Pedró - 2014. December 24. - 18:05:31
PVar-t ajánlanám. Ha csak akkor használod, amikor nagy szükség van rá, akkor meghálálja. :)
Például, a Kills-t létre se hozd PVar-ba, ha nincs is benne érték (Például fájl beolvasásnál kiolvasod, hogy ha 0-nál több, csak akkor hozza létre).