1.Kérdés:
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
SendClientMessage(playerid,SZÍN,\"Meghaltál\");
return 1;
}
2.Kérdés:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
SendClientMessageToAll(SZÍN,\"Játékos %s csatlakozott a szerverhez !\");
return 1;
}
3.Kérdés:
public OnPlayerConnect(playerid)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~Üdv ~w~a ~g~szerveren\",2500,5);
return 1;
}
4.Kérdés:
public OnGameModeInit()
{
AddPlayerClass(0, -468.3654,2208.0317,46.4776, 115.0004,1,0,0,0,0,0);//Ez CJ
return 1;
}
5.Kérdés:
public OnPlayerDisconnect(playerid,reason)
{
switch(reason)
{
case 0:
{
format(string, sizeof(string), \"|-Játékos {ffea00}%s (ID: %d) {00bbff}Kilépett a szeróról. {cc4f4f}(Idõtúllépés)-|\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string);
}
case 1:
{
format(string, sizeof(string), \"|-Játékos {ffea00}%s (ID: %d) {00bbff}Kilépett a szeróról. {cc4f4f}(Kilépés)-|\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string);
}
case 2:
{
format(string, sizeof(string), \"|-Játékos {ffea00}%s (ID: %d) {00bbff}Kilépett a szeróról. {cc4f4f}(Kick/Ban)-|\", GetPlayerNameEx(playerid), playerid);
SendClientMessageToAll(COLOR_BLUE, string);
}
}
return 1;
}
Remélem segítettem, ha még nem értesz valamit írj ;)
public OnPlayerDeath(playerid, killerid, reason)
{
GameTextForPlayer(playerid,\"~r~TE ~w~BÉNA ~g~MEGHALTAL!!\",2500,5);
return 1;
}
asszem így meglehet. :D