CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"RSZKI-3\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 30.0, 0, 1);
Példa:Ez a játék térképének középpontjára fogja kitenni az RSZKI-3 feliratot, piros színnel, ahogy a képen is látható!A pozíció módosításához, a 0.0, 0.0, 2.0 -t kell módosítanod! CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"RSZKI-3\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 30.0, 0, 1); Továbbá itt kapsz még magyarázatot a függvény paramétereire, stb: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Create3DTextLabel [/quote]Áhh elnézést! Create3DTextLabel(playerid, \"RSZKI-3\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 30.0, 0, 1); Itt a helyes kód!
Create3DTextLabel(playerid, \"RSZKI-3\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 30.0, 0, 1);
Példa:Ez a játék térképének középpontjára fogja kitenni az RSZKI-3 feliratot, piros színnel, ahogy a képen is látható!A pozíció módosításához, a 0.0, 0.0, 2.0 -t kell módosítanod! CreatePlayer3DTextLabel(playerid, \"RSZKI-3\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 30.0, 0, 1); Továbbá itt kapsz még magyarázatot a függvény paramétereire, stb: http://wiki.sa-mp.com/wiki/Create3DTextLabel [/quote]Áhh elnézést! Create3DTextLabel(playerid, \"RSZKI-3\", 0xFF0000FF, 0.0, 0.0, 2.0, 30.0, 0, 1); Itt a helyes kód! [/quote]Pedró, a sima Create3DTextLabelbe nem kell playerid-t megadni :hmmm:
public OnGameModeInit(){ Create3DTextLabel(\"Ide jon a szoveg\", 0x008080FF, 30.0, 40.0, 50.0, 40.0, 0, 0); return 1;}
0x008080FF ---> ez egy szinkod,amit lehet a mod elejen definialni is,pl #define COLOR_KEKESZOLD 0x008080AA es akkor nem kell az a kod,hanem csak annyi,hogy COLOR_KEKESZOLD
elso 3 koordinata,jelen esetben: 30.0,40.0,50.0 --> ez az a pozicio ahol legyen a 3DText
a 4 kod,ha jol tudom,akkor az,hogy milyen messzirol lehessen latni azt a textet,jelen esetben ez az ertek 40,de ha azt szeretned,hogy kozelrol lassak inkabb,akkor vedd lennteb 10.0-ra akar vagy kisebbre
a 40.0 utani 0 az a virtualworld,vagyis hogy melyik VW-ben latszodjon ez a textdraw,mivel az alapertelmezett vw valoszinuleg 0,ezert ezt hagyd 0-n
utolso 0-t nem tudom :/