Szerző Téma: object hiba  (Megtekintve 1475 alkalommal)

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
object hiba
« Dátum: 2011. Február 07. - 16:29:03 »
0 Show voters
Sziasztok!
Az lenne a gondom, hogy én MTA-ban 03c -s objectekbõl építettem egy pályát(alul letölthetõ)
és átkonvertáltam a gtamap.delux-host.com/converter/ -n ahogy kell, és beraktam a módba.
De a szerveren viszont nem olyan objectek látszódtak, csak azok, amelyik már 0.3a-b -ben is voltak objectként. Szerverem 0.3c, és 0.3c -s pawnót használtam. Streamer Plugin-om is van.. A segítséget elõre is köszönöm!
.map file: Letöltés
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 07. - 16:32:20 írta Buba »

Nem elérhető Bart

  • 4111
    • Profil megtekintése
object hiba
« Válasz #1 Dátum: 2011. Február 07. - 16:38:25 »
0 Show voters
Ez azért van, mert igaz hogy MTA-ban bennevannak a 0.3c-s objectek, de le vannak cserélve az alap SA-s objectkekre.
Ilyenkor azt kell csinálnod, hogy bemész MTA-ba, megnézed minden egyes 0.3c-s objectnek a nevét, a név alapján kikeresed itt az object ID-ket és lecseráled arra amit átkonvertáláskor dobott ki.
Sok szerencsét!  ;)
OFF: 555. hozzászólás :D :D :D

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
object hiba
« Válasz #2 Dátum: 2011. Február 07. - 17:23:11 »
0 Show voters
Idézetet írta: Bart date=1297093105\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic
Ez azért van, mert igaz hogy MTA-ban bennevannak a 0.3c-s objectek, de le vannak cserélve az alap SA-s objectkekre.
Ilyenkor azt kell csinálnod, hogy bemész MTA-ba, megnézed minden egyes 0.3c-s objectnek a nevét, a név alapján kikeresed itt az object ID-ket és lecseráled arra amit átkonvertáláskor dobott ki.
Sok szerencsét!  ;)
OFF: 555. hozzászólás :D :D :D
 
Erre már van jó pár konvertáló.  :D


Ezzel sokkal egyszerûbb:
         http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
object hiba
« Válasz #3 Dátum: 2011. Február 07. - 19:23:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: « IceMan » date=1297095791\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


Ez azért van, mert igaz hogy MTA-ban bennevannak a 0.3c-s objectek, de le vannak cserélve az alap SA-s objectkekre.
Ilyenkor azt kell csinálnod, hogy bemész MTA-ba, megnézed minden egyes 0.3c-s objectnek a nevét, a név alapján kikeresed itt az object ID-ket és lecseráled arra amit átkonvertáláskor dobott ki.
Sok szerencsét!  ;)
OFF: 555. hozzászólás :D :D :D
 
Erre már van jó pár konvertáló.  :D


Ezzel sokkal egyszerûbb:
         http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461
 
[/quote]
Segítenél bõvebben kérlek?
Ebben hová kell rakni az objecteket? Vagy egyáltalán mi ez?

Nem elérhető Csabesz

  • 7827
    • Profil megtekintése
object hiba
« Válasz #4 Dátum: 2011. Február 07. - 20:13:27 »
0 Show voters
Idézetet írta: Buba date=1297103007\" data-ipsquote-contentapp=\"forums\" data-ipsquote-contenttype=\"forums\" data-ipsquote-contentid=\"5958\" data-ipsquote-contentclass=\"forums_Topic


 

Ez azért van, mert igaz hogy MTA-ban bennevannak a 0.3c-s objectek, de le vannak cserélve az alap SA-s objectkekre.
Ilyenkor azt kell csinálnod, hogy bemész MTA-ba, megnézed minden egyes 0.3c-s objectnek a nevét, a név alapján kikeresed itt az object ID-ket és lecseráled arra amit átkonvertáláskor dobott ki.
Sok szerencsét!  ;)
OFF: 555. hozzászólás :D :D :D
 
Erre már van jó pár konvertáló.  :D


Ezzel sokkal egyszerûbb:
         http://forum.sa-mp.com/showthread.php?t=176461
 
[/quote]
Segítenél bõvebben kérlek?
Ebben hová kell rakni az objecteket? Vagy egyáltalán mi ez?
 
[/quote]
Nem nagy dolog... A sima *.map fájlt bemásolod a scriptfiles mappába majd
Ha 0.3c -s object tartalmú mapot szeretnél betölteni, akkor OnGameModeInit alá
 
LoadMtaMap (\"LosSantos.map\", true );

 
A true azt teszi lehetõvé, hogy a szerver indításakor automatikusan átkonvertálja az objecteket.

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
object hiba
« Válasz #5 Dátum: 2011. Február 08. - 02:09:08 »
0 Show voters
hy!
de ez is kell a mod elejére
 

#include <mtamap>

 
 + mtamap.inc is kell a pawnoba
meg ha nincs  sscanf2 pluginod az is kell!
és akkor ez is kell a mod elejére:
 
#include < sscanf2 >

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
object hiba
« Válasz #6 Dátum: 2011. Február 08. - 13:41:19 »
0 Show voters
Köszi, biztos jó, ezeket honnan tudom letölteni?
(kicsit bénácska vagyok még :D)
Edit:
Letöltöttem és megcsináltam, de errort jelzett:
2496. sor:    LoadMtaMap (\"mappa-getto.map\", true );
D:\\Balu\\srvr\\0\\gamemodes\\d3tmode.pwn(2496) : warning 202: number of arguments does not match definition
|-\\ Ettõl függetlenül átkonvertálta, de amikor feltöltöttem nem rakott be objectet.
sscanf2 és mtamap is megvan.
« Utoljára szerkesztve: 2011. Február 08. - 14:22:53 írta Buba »

Nem elérhető lusta19

  • 9084
  • £u$taÐi$znó
    • Profil megtekintése
object hiba
« Válasz #7 Dátum: 2011. Február 08. - 15:06:27 »
0 Show voters
nos.:
na igy csináld:
sscanf2  letöltöd, a szervered mapájába csinálsz 1 plugins nevü mapát ha nincs,!
és belemásolod  sscanf.so ,sscanf.dll.
ha ez megvan server.cfg-be beirod linux esetében [ plugins sscanf.so]
Ha Windows plugins  [sscanf.dll]
a gamemodot elejére pedig:
 
#include < sscanf2 >

 
kÖv:
mtamap.inc -t berakod a pawno include mappába!
Game mod elejére:
 
#include <mtamap>

 
A GameModeInit alá petig ezt:
 
LoadMtaMap(\"teszt.map\", true);

 
Ja és .map filet  pedig a szervered mappájába scriptfiles mapába másold!
Igy müködnie kell!!!

Nem elérhető Buba

  • 540
    • Profil megtekintése
object hiba
« Válasz #8 Dátum: 2011. Február 09. - 13:19:37 »
0 Show voters
Nem jó!
Még mindig ugyanazt az errort jelzi!

 

SimplePortal 2.3.7 © 2008-2024, SimplePortal