new kocsid;
//OnGameModInit-hez:
kocsid = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
SetVehicleVirtualWorld(kocsid, 10);
Itt írtam ezért nem biztos, hogy jó.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions#Vehicles
new kocsid;
//OnGameModInit-hez:
kocsid = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);
SetVehicleVirtualWorld(kocsid, 10);
Itt írtam ezért nem biztos, hogy jó.
http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions#Vehicles
Vagy egyszerûbben. Én ezt használom: ( De ez csak akkor ajánlott, ha nem akarsz rá többször vonatkoztatni)
SetVehicleVirtualWorld( AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1) , 10);
Én ezt használom: ( De ez csak akkor ajánlott, ha nem akarsz rá többször vonatkoztatni)
SetVehicleVirtualWorld( AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1) , 10);
Az AddStaticVehicle függvénnyel badarság, amit írtál.
Ez a függvény nem tér vissza a kreált jármû azonosítószámával.
Használd a CreateVehicle függvénnyel. A paramétereket pedig egészítsd ki!