new kocsid;//OnGameModInit-hez:kocsid = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);SetVehicleVirtualWorld(kocsid, 10);
new kocsid;//OnGameModInit-hez:kocsid = CreateVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1, 60);SetVehicleVirtualWorld(kocsid, 10);Itt írtam ezért nem biztos, hogy jó.http://wiki.sa-mp.com/wiki/Category:Scripting_Functions#Vehicles
SetVehicleVirtualWorld( AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1) , 10);
Én ezt használom: ( De ez csak akkor ajánlott, ha nem akarsz rá többször vonatkoztatni) SetVehicleVirtualWorld( AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1) , 10);
Én ezt használom: ( De ez csak akkor ajánlott, ha nem akarsz rá többször vonatkoztatni) SetVehicleVirtualWorld( AddStaticVehicle(520, 2109.1763, 1503.0453, 32.2887, 82.2873, 0, 1) , 10); Az AddStaticVehicle függvénnyel badarság, amit írtál.Ez a függvény nem tér vissza a kreált jármû azonosítószámával.Használd a CreateVehicle függvénnyel. A paramétereket pedig egészítsd ki! [/quote]Nálam pedig így is megy. De csak az OnGameModeInit()-alatt AddStaticVehicle-vel..